Tips voor tijdelijke accommodatie in Brisbane

Scutch

New Member
Heeft iemand tips voor goedkope tijdelijke accommodatie in Brisbane om de eerste dagen/weken door te brengen?

We komen aan op 9 juni met z'n vieren, onze kinderen zijn 3 en 2.   Ik moet nog goed zoeken, maar als iemand iets aan kan bevelen dan graag.

Groetjes,
Susan
 
Hoi Susan,

Zit je te denken aan een Cabin? Die zijn wellicht wat te klein met 2 kleine kinderen, maar een hotelkamer is helemaal niet praktisch. Kennissen van ons hebben 1 a 2 weken in New Farm in een soort appartementencomplex gewoond, maar hier stond maar 1 2-persoonsbed, dus voor kinderen ook weer niet handig. Waars. heb je met een Cabin dan toch nog de meeste ruimte.....bij ons in de buurt (Aspley) zit wel een goede Big4 Holiday Park met Cabins.

Wij zouden voor 1 week in een Cabin ongeveer $420,- per week kwijt zijn. Dan zat je wel tegenover de Ikea.....(niet dat je daar nu heel vrolijk van wordt :D )

Wil je iets aan de Noordkant, zuidkant, centraal bij het CBD? Hoor het wel......
 
Hoi Maluka,

Dank je wel voor te tip, ik had toevallig Big4 gemaild, maar ze hebben me geen prijzen gegeven van Cabins, alleen dure villa's dus ik heb nu de prijzen van de cabins nagevraagd.
 
Even vergeten:
We weten nog niet precies waar we willen zijn, mijn man zoekt werk bij boatbuilders (scheepstimmerman) maar die zijn geloof ik in het noorden en zuiden.

Groetjes,
Susan

PS.  Mijn man zou wel vrolijk van worden om tegenover de IKEA te zitten, hij is gek op de zweedse balletjes  :grin:
 
Wij kunnen je dat Big4-park aanbevelen. Wij hebben daar 8 weken gestaan met onze 5th wheeler en hebben een heel plezierige tijd daar gehad.
Ook een heel goede openbaar vervoer-verbinding naar de CBD.

Succes !!


Kijk eens op deze website, dan kan je zelf alle prijzen van de cabins, villa's en sits zien:
www.brisbane-northside-caravan-village.qld.big4.com.au/
 
@Malula & Zilver

Bedankt voor de tips, maar helaas had de Big4 geen cabins meer, alleen duurdere villa's.  Ik heb een cabin kunnen boeken bij de Brisbane Holiday village for $470 per week, ziet er wel OK uit:

http://www.brisbaneholiday.com.au/

Ik zal later verslag doen als we daar zijn.
 
Kijk ook eens op www.realholiday.com.au

Er zijn hele apartementen met twee slaapkamers te huur vanaf $500.
Heb zelf ooit ongeveer 6 weken in een twee slaapkamer (volledig gemeubileerd en schoonmaak) appartement gezeten voor destijds (5 jaar geleden $470 per week). Dat was in Spring Hill (centrum). Erg de moeite waard: zwembad, sauna, centraal gelegen etc. Kan me niet voorstellen dat er niet zoiets te vinden is, helemaal als je iets verder van het centrum afgaat.....

Succes (maar jullie hebben denk ik al wat?)

henriette
 
Back
Top