Toch maar Priority

TEAM

New Member
Eind september kregen we een brief van de TRA dat onze application in behandeling is genomen.
We hadden gekozen voor de standard procedure om toch de kosten een beetje binnen de perken te houden.

Vandaag (11 okt) toch maar meer betaald en een brief verstuurd dat we het toch maar willen omzetten naar Priority. Scheelt 3 maanden wachten!!

Als je eenmaal wilt gaan dan is het wachten toch een PAIN IN THE B....

Duimen nu dat het inderdaad "maar" 3 maanden gaat duren.

Dit was mijn laatste update

Groetjes

Amy
 
Veel succes met het "lange" wachten, hopelijk zal de uitslag de pijn verzachten.

En wat is nu 3 maanden op een mensenleven ??
 
[quote author=TEAM link=topic=657.msg5118#msg5118 date=1097513029]
Eind september kregen we een brief van de TRA dat onze application in behandeling is genomen.
We hadden gekozen voor de standard procedure om toch de kosten een beetje binnen de perken te houden.

Vandaag (11 okt) toch maar meer betaald en een brief verstuurd dat we het toch maar willen omzetten naar Priority. Scheelt 3 maanden wachten!!

Als je eenmaal wilt gaan dan is het wachten toch een PAIN IN THE B....

Duimen nu dat het inderdaad "maar" 3 maanden gaat duren.

Dit was mijn laatste update

Groetjes

Amy
[/quote] Kan iemand mij misschien vertellen wat het verschil in prijs is tussen standard procedure of priority.En of het echt scheelt kwa tijd.

Alvast bedankt Sander  :up:
 
Hoi Sander,

Standaard procedure AUD 300 wachttijd ± 6 maanden.
Priority procedure AUD 500 wachttijd ± 3-4 maanden.

Wij hebben toen voor priority betaald en hebben 2 maanden en 18 dagen later de positieve uitslag ontvangen.

Als je een richtlijn wilt, moet je eens op www. austimeline.com kijken, hier kun je zien hoelang het bij andere mensen duurt.

Groetjes,

Brit
 
Back
Top