Toeristenvisun 676.

bartnancy

XPdite Sponsor
Onze visum aaanvraag ligt bij Diac en we willen eerder vertrekken via een toeristenvisum van 6/12 maanden. Dit kan je online aanvragen maar ik heb enkele vragen hierover.
Moet iedereen van het gezin een visum aanvragen of komen deze bij de hoofdaanvrager te staan. We hebben 2 kinderen onder 18 jaar, zij hebben dus een eigen paspoort met een eigen nummer net zoals mijn echtgenote die een aparte visum aanvraag moet doen dacht ik. 

Give details of all children under 18 years of age, who will be travelling with you to Australia, are included in your passport and are to be included in this application. De kinderen staan toch niet vermeld op mijn paspoort?

Iemand ervaring hiermee, alle info is welkom.

Wij hebben ook een 676 visum gehad en wat volwassenen betreft gaat het inderdaad per persoon. Op je vraag over de kinderen heb ik helaas geen antwoord.
Verder hebben wij het visum voor 6 maanden aangevraagd omdat ik begrepen heb dat wanneer je voor de maximale termijn van 12 maanden gaat, je de conditie "No Further Stay" aan je visum gekoppeld krijgt. Omdat wij in OZ een 457 wilden aanvragen wilde ik dat risico niet lopen.

groet

Annelies

Hey thanks Annelies voor de info. Heeft iemand de online procedure als eens doorlopen voor de aanvraag van een toeristenvisum voor 6 maanden. Hier stoot ik namelijk op verschillende onduidelijkheden  :? die toch wel belangrijk kunnen zijn. Iemand ervaring hiermee die ons kan verder helpen, of iemand weet die eens een handje kan helpen.

Thx anyway, Bart & Nancy.

Ben ik ook wel benieuwd naar,wij willen ook eerst voor 6 maanden=2 volwassenen+1kind,bij mama in paspoort.

wij hebben de aanvraag ook online gedaan. Ben je nog andere onduidelijkheden tegen gekomen? Misschien kan ik me er nog iets van herinneren.

groet,

Annelies

Ons probleem was eigenlijk dat geen van de kinderen bij ons op het paspoort zijn opgenomen. We hebben dus voor elk van ons een visum moeten aanvragen.  Voor iedere aanvraag moet je ook steeds alle gezinsleden vermelden die meereizen naar Australie. Voor kinderen onder 18 jaar die niet op het paspoort zijn vermeld, waar je dus ook een visum voor moet aanvragen moet je bijkomende gecertificeerde documenten aanleveren gaande van geboortteakte, copies paspoorten, form 1229. Deze documenten kan je allemaal online meesturen. Enkele dagen wachten en je krijgt de goedkeuring met de voorwaarden erop vermeld. No work, max 3 months study,...

Al bij al valt de aanvraag wel reuze mee, zorg dat je alle informatie bij de hand hebt en na 10 min ben je erdoor.
Good luck.

Mvg,

Bart.

Back