TRA/certificaat constructiebankwerken

tum

XPdite Sponsor
Hoi allemaal,

Ik maak even gebruik van het forum om even te  :bangingdoor: :wall: :cry2:. Alle stukken liggen klaar voor de TRA, loop je tegen dit aan. Mijn man heeft een certificaat constructiebankwerken waarvoor hij zo'n half jaar naar school geweest is (combi werken en leren). Het onderwijs werd gegeven volgens de  methode dat de oprdrachten etc. in een bedrijfsmatige setting gegeven worden. Nu het volgende, de school heette centrum vakopleiding voor volwassenen. Hier werden opleidingen en omscholingen gegeven in samenwerking met het 'voormalige' arbeidsbureau. Na zo'n 2 fusies heet het nu novalis. Effe gebeld of ze gegevens kunnen aanleveren over duur en inhoud van de opleiding. Ja, wij weten het wel,, maar het moet natuurlijk op papier van de school, met een verwijzing naar de fusie. Is het nog te volgen???!! Zeggen ze, jaaaaaa, dat is al zo lang geleden....... (1991) die stukken liggen allemaal in een centraal archief ergens. En ja we kunnen wel kijken, maar dat duurt heel lang en zelfs dan weten we nog niet of het lukt. Dus, lekker positief. Moet je natuurlijk wel weten dat deze school ervoor zorgt dat mensen via bij-/omscholing en via maatwerktrajecten een betere plek op de arbeidsmarkt kunnen krijgen. Nou bedankt voor de ruimte op het forum en......als iemand nog tips heeft (nee, aan telefoonterreur  :call: etc. heb ik ook al gedacht) dan houd ik me aanbevolen. :hang:

Groetjes Miranda
 
Hoi hoi

Ik weet niet of het mogelijk is maar soms helpt het om er persoonlijk heen tegaan. Dat is meer face to face zeg maar... en dat wil wel eens meer deuren open dan je zal vermoeden. Vooral als je op een gegeven moment begint te verkondigen dat je niet weg gaat voor dat je meer info heb over hoe en wat :evil: :up: :)
groeten en succes
 
Hoi Bear,

Bedankt en ik denk dat je gelijk hebt.  :evil: :evil:

Groetjes Miranda
 
Hoi Miranda

Je kunt ook even op deze site kijken  http://www.ib-groep.nl/studiepunt/ShowContent.asp?cID=1000002412&sID=3609 waneer je je diploma, certificaat of cijferlijst kwijt bent,deze kunnen ze dan vervangen,uiteraard tegen betaling.

Groetjes Sander!
 
Hoi Miranda,

Ik zou me niet laten afschepen door dat opleidingsinstituut hoor. Ze moeten van hun probleem niet die van jullie maken! Ze duiken maar eens het archief in. Is toch van de gekken dat jullie dadelijk kosten moeten gaan maken om via een andere weg aan je spullen te komen!?
Bijt je vast en niet los laten!!

  :evil: :wink:

Gr Roel
 
Bedankt voor je backup, je hebt gelijk GRRRRRRR. Het stomme is dat we de info alleen maar van hun kunnen krijgen en dus eigenlijk van hun goodwill afhankelijk zijn.  Dus ik zal eens even overleggen met hubbie en kijken wie de stoute schoenen aantrekt. Ik laat het je weten.

Groetjes Miranda
 
Da's zeker irritant. Ik ken het gevoel; had hetzelfde toen ik al mijn oude werkgevers en school ging bellen. Je bent echt afhankelijk van die lui. Maar ik ga echt niet op mijn knieen liggen smeken, daar ben ik te trots voor.
Dan maar 'the hard way'  :evil:

In ieder geval veel suc6!

Roel
 
Ik heb het probleem gehad dat ik officieel een half jaar moest wachten omdat het archief ivm een grote verbouwing dicht was.De mazzel bestond dat mijn werkgever ook voorzitter van het bestuur van die school was. Als ik die mazzel niet had gehad, zou ik zeker mijn trots opzij zetten  :humble:  omdat diploma in mijn bezit te krijgen,want doe je dit niet dan duurt het alleen maar langer op het moment dat je ze tegen je in het harnas jaagt,en heb je er jezelf mee.
 
Thanks,

Nou we hebben in ieder geval contact gezocht met de leraar die mijn man heeft opgeleid en .... daar nog werkt. Hij zou er eens induiken. Dus nu eerst even geduld uitoefenen (zoals M5 :humble:) zegt en daarna zien we wel weer verder wat het plan de c(h)ampagne  :devil: :rose: :win3: :drinking: :serenade: wordt!

Groetjes Miranda
 
Da's denk ik het beste  :up:
Ik ben soms ook zo'n heethoofd  :angry1:
Vooral als mensen (lees: mede visumaanvragers) onrecht wordt aangedaan  :angeldevil:

Suc6 met het wachten,

Roel
 
Even laatste update. Als het goed is gaat het toch nog lukken. Mijn man heeft zijn vroegere leraar gevonden die nog bij de school werkt. Hij gaat ( :dance: :happysun: :applaus: :humble: :humble:) voor ons proberen een en ander te regelen.

Laat nog weten of het gelukt is.

Groetjes Miranda
 
YES YES, gelukt, dankzij de leraar en een bereidwillige manager (die ook bij de 'oude school' directeur was) hebben we - zo goed en zo kwaad als het ging - een brief gekregen met de uitleg erbij. Aangezien dit echt het enige is wat we kunnen krijgen hoop ik dat het voldoende is. Dat zal je nog wel zien bij mijn profiel (je weet wel die tekst onderaan waarin staat hoe ver je met alles bent).

Groetjes Miranda (en Roel, M5  en Bear bedankt voor jullie support  :humble:)
 
Back
Top