bono
XPdite Sponsor
De TRA vraagt voor zelfstandigen diverse papieren. Het meeste is geen enkel probleem, alleen vragen ze ook verklaringen van klanten waar je werk aan levert, met ook vermeld wat ze per jaar afnemen.
Nu hebben wij een winkel, en dus werken we niet in opdracht. Als we werk leveren aan klanten is dat meestal eenmalig, een klant laat nu eenmaal niet wekelijks lijsten maken.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik kan wel werkbonnen en afleverbonnen van een aantal klanten meesturen met daarop hun kontaktgegevens voor verificatie evt. Samen met inkoopfakturen zou dat volgens mij ook kunnen.
Maar hoe streng is de TRA?
Nu hebben wij een winkel, en dus werken we niet in opdracht. Als we werk leveren aan klanten is dat meestal eenmalig, een klant laat nu eenmaal niet wekelijks lijsten maken.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik kan wel werkbonnen en afleverbonnen van een aantal klanten meesturen met daarop hun kontaktgegevens voor verificatie evt. Samen met inkoopfakturen zou dat volgens mij ook kunnen.
Maar hoe streng is de TRA?