TRA

Familie S

XPdite Sponsor
Hoeveel A4 tjes was jullie TRA aanvraag?
Hubbie maakt er een compleet boek van, volgens mij is dat niet echt de bedoeling...
Maar aan de andere kant.....het moet toch zo uitgebreid mogelijk?? :lol:
 
Wij zijn ook bezig met de voorbereiding van de TRA.
Het is verschrkkelijk veel werk voor ons aangezien we een eigen bedrijf hebben en ze nog meer documenten willen zien dan normaal gesproken.
cheesy.gif


Binnenkort hele swikkie naar de vertaler opsturen en dan laten certificeren en opsturen
grin.gif


Hebben jullie al een vertaler gevonden?

Succes nog!
afro.gif


Groeten Steven
 
Hoeveel A4 tjes was jullie TRA aanvraag?
Hubbie maakt er een compleet boek van, volgens mij is dat niet echt de bedoeling...
Maar aan de andere kant.....het moet toch zo uitgebreid mogelijk?? :lol:

Bij mij was het ook een boekwerk, of eigenlijk werden het er wel wat meer na de reviews.
Ik heb in de gauwigheid al een pagina of 40 geteld, voor een review alleen.
Doe maar net alsof ze gek zijn bij de TRA, je moet ze ALLES uitleggen. :wink:
Maar dat zal Rob je ook wel vertellen.

Bart
 
Wij hadden ook een heel boekwerk, niet normaal.Maar beter te veel dan te weinig hoor! Ik ben nu op mijn werk maar zo uit mijn hoofd zo ik zeggen dat het uiteindelijk een stuk of 80 bladzijdes waren. Mijn vriend werkt ook als zelfstandige, dus dat is extra werk.
Dan nog naar de vertaler en notaris.... :greedy: :unsure:

Maar het is voor een goed doel!
 
Hubbie werk "gewoon" voor een baas.
Hij heeft de boel nu aangepast naar wat wij denken dat goed is.
Rob mag straks schieten als het niet goed is. :grin:
Bijna af. :up:
 
Oh jullie hebben Rob achter je, no worries dan! Als hij het goed vindt, zal het dat ook wel zijn.
 
Ja, joh, wij hebben Rob. :wink:
Geen idee of hij het al goed vind, maar hij keurt alles voor het richting TRA gaat.
Ik ben alleen zo'n "zonder direct een 7 heb ik gefaald" typje...:oops: :grin:
 
Stom he???:grin:

Ja! :grin: Nee joh, komt echt goed. Hij legt je goed uit hoe je het moet doen, en echt overdreven uitgelegd opschrijven is goed. En dan nog,het kan zijn dat je het iets of wat moet aanpassen van Rob, maar als het dan ingediend wordt hoef je je echt geen zorgen te maken!

Leer maar vast dit: NO WORRIES!
 
Leer maar vast dit: NO WORRIES!

:grin: Ja, 1 van de belangrijkste redenen om weg te gaan, niet meer het gevoel te hebben te moeten presteren t.o.v. familie hier.... :oops:
Dat eeuwige commentaar... *zucht*
 
Back
Top