TRA

carlijnaxel

XPdite Sponsor
Op het moment ben ik druk bezig om alles in orde te laten maken om mijn diploma's in aussie te laten erkennen.

Nou staat er op de site van de TRA dat ze geen creditcard betalingen accepteren, alleen maar een international bank check or a money order.

Check's zijn hier een beetje uit de mode.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit het beste kan doen?

Groeten Axel
 
Bij de postbank kennen ze die cheques niet (daar hebben wij onze rekening). Toen heb ik eerlijk bij de RABObank gemeld dat ik een rekening wilde openen om die cheque te krijgen en daar wilden ze niet aan beginnen. Wijs geworden, heb ik de reden van het openen van een rekening verzwegen en een rekening geopend bij de CVB en hier ongeveer het bedrag in euro's opgezet. Na een week heb ik de cheque aangevraagd en nadat het bedrag was afgeschreven heb ik de rekening weer opgedoekt. Dus als je al een rekining hebt bij de RABObank of CVB dan heb je geluk, anders even informeren of jouw bank deze cheques uitgeeft. Duurde bij ons zo'n 2 weken geloof ik eer we de cheque binnen hadden.
 
Hoi

De Rabobank doet dat hoor.
Ik weet alleen even niet hoe ze die check nu ook weer noemen.
Let er goed op dat het adres op de check en de naam helemaal klopt
Bij ons hadden we hem binnen twee dagen in de bus, maar die was niet goed.
Toen veranderd en weer twee dagen later de goeie

Groetjes Kees
 
Bij de abn hebben ze ook van die cheque's alleen raden ze het af en adviseren ze om het over te laten maken, maar ik kreeg het die jongedame niet helemaal uitgelegd dat desbetreffende instantie zo niet wil werken.
Dus ga ik maar naar de rabo.

Bedankt voor de tip Kees
 
Wij hebben het indertijd ook bij de Rabo gedaan gewoon om een international bankcheque vragen
is zo gepiept. Was ook voor de TRA.

Jeetje ik dacht dat jullie al bijna hier waren, maar jullie zijn zeker eerst voor sponsorschap gegaan en nu de rest?
(Gaan jullie 17 maart toch nog naar die seminar in Amsterdam?)

Mariette
 
Hoi Mariette

Om een aantal redenen moesten we wachten met de aanvraag.
1e was het kleinste probleem en dat was de kosten van de verbouwing eruit hebben.
2e de eerste kleine moest in NL geboren worden om medische redenen, dat was niet helemaal te plannen,maar hij is er en gaan er nou vol voor.

Of we naar die seminar gaan weet ik nog niet, maar grote kans dat ik of allebei gaan.

Axel
 
Back
Top