trade skill assessment - hoe werkt dat????

C

Cora & Jan

Hoi,

Ja hoor, nou hebben ze de regelgeving bij het ENS (employer sponsored visum) gewijzigd.
J emoet nu eerst een skill-assessment doen.

Eerst me een bult gezocht waar je dat moet doen, eindelijk formulier gevonden (www.workplace.gov.au)
Nu het volgende: hoe vul je dat in. Weet iemand een voorbeeld???

Ook maf: je moet aangeven van je opleiding: welke datum deze begon, welke datum deze eindigde en welke datum je je laatste examen deed, o ja, en hoeveel uur per week je les had. Hoe kom je daar achter?? het is 15 jaar geleden!

Verder moet je omschrijven wat je doet. Zijn daar nog regels voor wat in Oz gewoon is ???
 
Wat opleiding en examen betreft zou ik toch eerst even naar je oude school bellen, daar weten ze vaak nog meer dan je denkt! :)
 
[quote author=Cora & Jan link=topic=1558.msg13410#msg13410 date=1114022732]
Verder moet je omschrijven wat je doet. Zijn daar nog regels voor wat in Oz gewoon is ???
[/quote]Ik zou iig op de sol of modl lijst kijken  http://www.immi.gov.au/skills/skill-code.htm welke asco code evt bij jou beroep hoort,dan tikje je op google je code in en dan krijg je een omschrijving waar je volgens de normen van Australie aan moet voldoen.Dus aan de hand daarvan schrijf je alles in IK vorm.

Groetjes Sander!
 
Back
Top