transcript of training vraag

Mark23

New Member
Hallo Allemaal !

Ik probeer me te registreren als verpleegkundige bij 1 van de nursing boards maar ik heb net antwoord gekregen van mijn case officer dat mijn transcript of training niet voldoet. Dit terwijl ik voor het indienen nog even gebeld heb met deze case officer om te vragen of mijn transcript ( die ik toen beschreef ) zou voldoen en ze zei ja. Ik heb opnieuw gebeld en heel beleefd en vriendelijk gevraagd wat er nog ontbrak en nadat ze dat had uitgelegd heb ik hetgeen waar ze om vroeg even gescand en gemaild om te vragen of het echt goed was waarna ik weer een algemeen mailtje kreeg waarin in stond dat hetgeen ik had verstuurd niet aan de eisen voldeed en dat ik een detailed transcript of training moest sturen, etc. 

Mijn vraag is daarom of er verpleegkundigen (HBO) zijn die reeds een transcript of training hebben ingediend die is goedgekeurd. Ik zou heel dankbaar zijn als ik een voorbeeld zou kunnen krijgen hoe zo'n transcript er uit moet zien en bij welke staat je heb ingediend. Ik denk er over na om gewoon bij een andere staat me te registreren en dus opnieuw te beginnen omdat ik de idee begin te krijgen dat het met mijn huidige case officer niet gaat werken.

Alvast heel erg bedankt !!

Mark
 
Back
Top