Moet die vervoerder die cheque weer naar brissie rijden?Kun je niet een cheque halen bij de bank en die aan de transporteur geven? Kost geloof ik 20 dollar ofzo. Cheque staat toch op naam, vervoerder heeft er niets aan en autoverkoper kan met vervoerder afspreken dat hij auto alleen aflevert met overhandiging van de cheque?
ACT is maar klein en het aanbod is dus beperkt. Zeker als je iets 'anders dan anders' wilt. Dan is het al gauw Sydney, Melbz of Brisbane wat eerst komt. In dit geval dus Brissie. Kan me dit ook helemaal voorstellen bij Broome en Whyalla. Ook een beperkte markt zeg maar.
en de ontvanger bidden dat ie aankomt?Envelop erom en op de bus
Dat had me hartstikke leuk geleken dat kampeeruitje, maar ik denk niet dat we kunnen in verband met werk en financiën. Volgende keer misschien. Maar in September zijn jullie natuurlijk van harte welkom en natuurlijk vinden we dat leuk!Heb ik wel aan gedacht maar ga van de week weer werken dus dat komt nog niet helemaal lekker uit. Daarnaast kost transport een schijntje van een ticket en twee dagen diesel. En het gaat er al met bakken uit.
In September willen we omhoog rijden, dan komen we even bij je kijken als je dat leuk vindt!
Of zien we je al in Kanangra Boyd? (xpdite kampeer uitje)