Twee Vraagjes kan iemand ons Helpen

Dump

New Member
Hallo allemaal,
Wij hadden twee vraagjes:
1: Ik weet dat er ooit ergens hier op de site een mail adres stond waar je een leeg mailtje naar toe kon sturen en je kan zien hoelang alles ongeveer duurt.
We hebben alles opgestuurd naar Diac hebben nu al twee maanden niks gehoord en ben benieuwd hoe alles er voor staat kan je bellen mailen schijven ???
2: We hebben een Skilled Visa aangevraagd en alles is al goedgekuurd bij de TRA. Ik ben kok maar stel dat je nou in Australie komt moet je dan als kok gaan werken of mag je ook een ander beroep gaan doen.
Ben hier erg benieuwd naar.
Dank weer voor al jullie hulp.
Grz Dump Boone
 
Als je eenmaal je visum hebt mag je qua werk alles gaan doen wat je zelf wilt. Dus zoals in jouw geval, als je kok bent, kun je rustig als metselaar of makelaar van start gaan. Natuurlijk wel aan de eisen voldoen die dat met zich meebrengt.

Voor dat mailtje moet je even zoeken op de posts van DIMIA/DIMA/DIAC, deze organisatie is een paar keer van naam veranderd en anders op posts van Kathleen, die heeft dat mailadres ook ergens neergezet volgens mij.
 
Het E-mail adres is : aspc.processing@immi.gov.au

Zonder tekst verzenden en binnen ca. 2 uur heb je een auto-reply.
Let wel: dit kan alleen van het E-mail adres welke bekend is bij aspc (ingediend bij aanvraag), anders krijg je geen reply.

Elke dinsdag wordt deze bijgewerkt: status d.d. 17 juli 2007:

OFFSHORE APPLICATIONS

All paper based applications for Classes BN, BQ, BR, UX and UZ (subclasses
134, 136, 137, 138, 139, 495 and 496)

Priority Applications:  4 October 2006
Non-Priority Applications: 20 September  2006

Skilled Independent Regional (Provisional) (eSIR visa applications)

E-lodged (on-line) applications: 13 February 2007


Succes,

Glenn
 
Hoi Dump,

Ik zie dat Glenn het e-mail adress al heeft gegeven.
Wij hebben onze aanvraag op 9 mei 2007 verstuurd en hebben behalve een creditcard afschrijving na ca 2 maanden ook nog niets gehoord. Dus ook wij wachten nog op de acknowledgement letter.
Lijkt op het moment erg traag te gaan maar we blijven open dat we deze binnenkort mogen ontvangen. Hopelijk geldt voor jou hetzelfde.

Groet Gerrit
 
Hallo

Ze zijn inderdaad erg traag op het moment. Wij hebben op 16 april verstuurd. (23 april aangekomen bij DIAC) en de acknowledgement letter is nu ongeveer 4 weken geleden gekomen. Dus jullie moeten binnenkort toch echt wel aan de beurt zijn lijkt me!

Succes!
:up:
groeten
Anne
 
Back
Top