Tweedehands spullen

Roel

New Member
Hé mensen,

weet iemand van jullie nog een goede site waar Aussies hun tweedehands kneut op aanbieden (liefst zoiets als marktplaats ofzo). De enige die ik zo gauw kan vinden is Ebay, maar dat vind ik persoonlijk geen fijne site.

Roel
 
Enneh.....niet te vergeten de all Aussie Garage Sale......(misschien heeft Lin. nog wel wat tips voor je :)) de lokale krantjes staan iedere week bol van Garage Sales on offer...je moet er natuurlijk wel net zin in hebben. Erg vroeg je bed uit ook :-(

Groetjes
Syl
 
Heel lucratief!  :-D (én gezellig!)

Ik ga even op die site van Tinus kijken zo! Wil ook wel wat second hand kopen!!

Groetjes Lin
 
Ik bel je vanmiddag eventjes!!

Maarre.... de wasmaschine is gemaakt!!!  :happysun:

Groetjes Lin
 
Thanx voor de tip!

We willen het liefst zoveel mogelijk spullen tweedehands kopen. Als we ons ergens gaan vestigen, dan gaan we zeker in de krantjes zoeken en rommelmarkten afstruinen. Dat is echt leuk (en ook goedkoop); tja, we blijven natuurlijk Hollanders hè! 
:applaus::-D :lol:
 
oh, oh...weet nog wat! Je kunt ook nog naat St. Vinnies (officieel Saint Vincent de Paul) de opbrengst van deze winkels gaat naar minder bedeelde Aussies. Doe je nog wat goeds terwijl je een bankstel koopt ook :-D. Daar kun je soms voor een habbekrats ook nog aardige dingen wegslepen (moet je wel een beetje van "retro" houden :)Dan zijn er ook nog "on your behalf" shops. Ook een soort 2-/3e hands winkels.

Groet
Syl
 
[quote author=Syl link=topic=2178.msg22088#msg22088 date=1122546409]
(moet je wel een beetje van "retro" houden. Dan zijn er ook nog "on your behalf" shops. Ook een soort 2-/3e hands winkels.
[/quote]

2e, 3e of meerdere hands spullen worden hier ook wel verkocht onder de noemer: "pre-loved"  :)
 
:-D inderdaad! en sommige dingen hebben toch iets te veel "loving" gehad om nog door te verkopen als je het mij vraagt. Maar je kan het wel eens treffen.  Soms zit er net iets van je smaak bij, iets wat er ook nog eens redelijk (unloved?) uitziet.

Groetjes
Syl
 
Ohhhh, tweede hands, helemaal mijn ding!

Garage sales
Second hand shops
Markets (vooral zondag ochtend)

En dan winkels zoals Good Sammy's en de Salvation army. De kleinere winkels in de stad hebben meestal alleen kleding en schoenen enz. De grotere die ik vorige week vond, hebben ook keuken spullen, en meubels!!
En vaste prijzen voor kleren: $2 voor t-shirts, $3.50 voor truitjes, etc!!!!!!!!!  :lol: Er zit heel veel troep tussen, maar soms wel wat leuks!
En het is niet eens allemaal tweede hands, vaak zitten prijs kaartjes er nog aan!

:)
 
Klopt! Ik heb in de begin jaren hier nog een tijdje als vrijwilligster bij St. Vinnies gewerkt, kleding kwam met bakken tegelijk binnen, inderdaad een hoop troep (en vies :lol:) maar soms kwamen er spullen rechtstreeks uit winkels met inderdaad de kaartjes er nog aan.

:-D wij kregen (als medewerkers) zelfs nog 50% nog korting :-D

Groetjes
Syl
 
Ik krijg nu al zin om strakjes onze nieuwe huisraad bij elkaar te gaan shoppen :dance:
 
Voor de bikers onder ons heb ik nu een perfect site gevonden voor tweedehans motoren (dealer en particulier)
klik
 
Hier in Perth hebben we de krant de Quokka waar een heleboel verschillende dingen staan aangeboden, tweedehands meubels, huisdieren, tweedehands electrische apparaten... etc. etc. etc
(ik weet niet of je die ook aan de andere kant van Australie hebt???)

Anne Marie
 
Back
Top