Uit het vliegtuig stappen en dan............?

Ik vind 80 ausdollar toch best wel veel  :oops: of niet?
Hoeveel wil je besteden per nacht zeg maar??

Dan kunnen we helpen googelen!!! :smile:
 
Ja AUS$ 89 is wel veel maar voor een mooie en schone kamer voor 4 in het centrum met alles nabij valt het wel weer reuze mee. De speciale Airportbus is ook wel duur maar wel handig als je totaal nog geen orientatiepunt hebt (buiten google) in je gedachten. De trein vanaf de Airport ken ik nog niet want die bypass op de Blue Line was toen nog niet af. Inderdaad vlak bij de Blue Mountains zijn ze zeker wel een stukkie goedkoper uit. Ach er zijn vele wegen voor die eerste indrukken zonder vakantiegevoel... Geluk in ieder geval, ik wou dat wij alweer zo ver waren. :lol: :up:
 
89 dollar vind ik ook wel meevallen. Het zal inderdaad eerst wel een hotel worden om een nachtje bij te komen en dan waarschijnlijk een caravanpark. Vind het niet zo erg om ver van het centrum af te zitten. De eerste weken moeten ook wel een beetje een vakantie voor ons zijn, de laatste jaren geen vakantie gehad, dus even relaxen hebben we wel verdiend!
 
Wij nemen een hotel in Sydney (we willen downtown wonen, dus nemen ook daar een hotel) AU$ 99 per nacht.
We hebben het voor 1maand geboekt en kunnen er per dag uit zonder de rest te betalen, dus zodra er een huurhuis is kunnen we uitverhuizen.
 
Er zijn in het centrum van Sydney ook veel 1, 2 bedroom en studio appartementen te huur - al vanaf $100 p.n.  Zowel per dag als per week als per maand. Misschien ook een idee.

Als we een paar dagen in Sydney willen zijn huren we tegenwoordig meestal zo iets (wel een iets luxere uitvoering). Voorheen zaten we altijd in het Ibis hotel in Darling Harbour, maar die kamers zijn vrij krap.
 
Hai Bien,

Caravanpark goede optie, kunnen de kinderen ook even rondrennen. Beetje cabin zal toch niet heel duur zijn? Probeer ook of er misschien mensen zijn in het park die het hele jaar een caravan daar hebben staan, dan betaal je hun een kleine huur en je moet de standplaats betalen aan het park, kan een boel schelen. Het park heeft meestal wel een lijst met mensen die een caravan hebben daar.

Heel veel succes, spannend avontuur!
 
Back
Top