Uitlaatservice voor honden in Quarantine Station - Eastern Creek

[quote author=marisa link=topic=9810.msg136847#msg136847 date=1239882453]
die kennel waar die kat in zit..is dat de standaard maat of mag je ook grotere kennels nemen voor je dieren? Ik vind het er zo klein uitzien namelijk, en had zelf iets groters in gedachte..
[/quote]
Vind je 'm echt zo klein?

Dit is Monique van VCK, die KC zijn drinkbakje bevestigd.
En ik geloof dat deze kennel eigenlijk een hondenmaatje is :grin:

Bart
 
@ Cor,

prijzen zijn standaard prijzen met de gehele boel (foto's, etc) erbij.
Stuur Karen een email met wat je wilt, zij beschrijft dan wat mogelijk is en doet een prijs voorstel.
Als het achteraf niet kan, zoals in ons geval een keer wandelen, omdat alle veldjes al bezet waren dan is ze zeer creatief, geeft de hond een bad en daarna mogen ze wel naar een uitren veldje om op te drogen, waarmee je dus hetzelfde bereikt  :up:

Ze is open en eerlijk, vraagt of je het redelijk vindt en je betaald zelfs pas achteraf !

@ Marissa

Kennels zijn wettelijk voorgeschreven maten anders neemt de luchtvaart maatschappij de hond of kat niet mee als hij in een te kleine kooi zit.

Dit heeft Monique van VCK mij verteld en Kyra, onze Bouvier zat in de grootste Sky Kennel die ze hebben.
Ze hebben echt ruimte genoeg en kunnen zich prima bewegen, staan en of omdraaien.
Als je een kennel gaat ophalen voor je hond wees er dan zeker van dat hij in je auto past.

Gr,
Johan
 
oh, op die foto is het idd geen kleine kennel.

gelukkig maar, want wil niet dat mijn katten helemaal opgepropt moeten zitten..
Zit er trouwens iets van een soort kattenbakje in, of moeten ze maar zelf zien wat ze doen tijdens de heenreis?
En hoe doen ze dat met honden? hmmm...

Nou ja het zal wel goedkomen allemaal
 
[quote author=marisa link=topic=9810.msg136932#msg136932 date=1239966271]
oh, op die foto is het idd geen kleine kennel.

gelukkig maar, want wil niet dat mijn katten helemaal opgepropt moeten zitten..
Zit er trouwens iets van een soort kattenbakje in, of moeten ze maar zelf zien wat ze doen tijdens de heenreis?
En hoe doen ze dat met honden? hmmm...

Nou ja het zal wel goedkomen allemaal
[/quote]
Geen kattenbakje. VCK raadt aan om 's ochtends voor vertrek geen voer meer te geven, ivm poepen.
Er zit wel een waterbak in de kennel en tegenwoordig is het (bij Malaysia, waar VCK mee vervoerd) veplicht om ook zo'n Cavia fles in de kennel te hangen.
4b71640d7c3fc8719d28416c0abd9bf9.jpg
Dit hebben zij dan ook geregeld.
Wij hebben onderin de kennel nog een vochtabsorberende mat gelegd. Voor het geval meneer onderweg nog even zou moeten piesen.

Bart
 
Ik zet mijn vraag maar hierbij gezien deze topic toch wel informatie geeft over de quarantine station in Sydney.

Zijn er mensen die hier hun ervaringen met de stations in Melbourne en Perth zouden willen delen? Mijn hond zal nl. met me mee emigreren.

Voor zover ik kan zien op de websites zit er wel verschil tussen. Bijv. de bezoektijden in Melbourne en Perth. De tijden in Melbourne zijn veel ruimer, zowel 's ochtends al 's middags. In Perth is er alleen 1 uurtje gereserveerd voor bezoek. Een vraag die ik hierbij heb is, kan je dan wel gebruik maken van een speelveld? Die moet je dan toch ruim van te voren bespreken?

Hoop meer duidelijkheid te krijgen in de verschillen dmv. jullie reacties.

alvast bedankt!

Groetjes,
Kathren
 
Hoi Kathren, het station in Melbourne vonden wij erg goed. Je hebt er inderdaad een paar veldjes waar je tijdens bezoekuren gewoon heen kunt met je honden. Je hoeft het niet te bespreken van te voren en wij hebben toen nooit gehad dat ze allemaal bezet waren. Personeel is super vriendelijk en er is 1 oppasser die de hele tijd jouw dier zeg maar onder zijn/haar hoede heeft dus ze weten ook altijd preceis hoe je dier het doet of hoe het gaat. Je kan idd smorgens heen of smidddags en dan 2x in de week maar alles is te bespreken en zo kun je ook weleens een dagje meer als dat zo uitkomt.
 
Bedankt Inge! :up:

Weet nog niet zeker waarvan ik wil starten Perth of Melbourne. Vind hoe mijn hond het heeft in quarantine wel een belangrijk punt om mee te nemen in de beslissing.

Hoop nog meer ervaringen te lezen!

Groetjes,
Kathren
 
misschien moet je even zoeken op Spotswood, er zijn namelijk al wat positieve dingen over geschreven ;)
 
Back
Top