Uitleg MTS-Electro

mikbi

New Member
Hallo allemaal,

Mijn naam is Mike Biemans. Ik ben bezig om een visum te regelen om met mijn gezin naar Australie te emigreren.
Voor mijn skilles assement ben ik op zoek naar een goede uitleg van mijn MTS-Electronica opleiding. Heeft iemand toevalig een voorbeeld liggen? Of heeft er iemand tips hoe ik hier het beste aan kan komen. Het is ondertussen al heel wat jaren geleden dat ik op school gezeten heb, en de oude school is al een aantal keer gefuseerd. Het is vrij moeilijk om nog een oud leraar te vinden dit eventueel wat voor mij kan beteken. Ik weet ook niet hoe uitgebreid het moet en wat belangrijke dingen zijn om te vermelden. Alle tips zijn welkom.

Groeten,

Mike
 
Hoi Mike,
Kijk eens op www.europass.nl
Hier kun je onder certificaat en diploma supplement het een en ander terug vinden

Het hangt een beetje af van wat je precies bent.

Groeten Sietske
 
[quote author=mikbi link=topic=8530.msg113031#msg113031 date=1204670720]
Hallo allemaal,

Mijn naam is Mike Biemans. Ik ben bezig om een visum te regelen om met mijn gezin naar Australie te emigreren.
Voor mijn skilles assement ben ik op zoek naar een goede uitleg van mijn MTS-Electronica opleiding. Heeft iemand toevalig een voorbeeld liggen? Of heeft er iemand tips hoe ik hier het beste aan kan komen. Het is ondertussen al heel wat jaren geleden dat ik op school gezeten heb, en de oude school is al een aantal keer gefuseerd. Het is vrij moeilijk om nog een oud leraar te vinden dit eventueel wat voor mij kan beteken. Ik weet ook niet hoe uitgebreid het moet en wat belangrijke dingen zijn om te vermelden. Alle tips zijn welkom.

Groeten,

Mike
[/quote]

Bekend probleem :x fuseren, oud leraren etc.
Je kunt via de bovenstaande site ook het COLO vinden, daar heb ik mijn MTS diploma's (WTB & MVT, geslaagd in 1987) vertaald vandaan gehaald.
De, gratis, voorbeelden op bovenstaande site komen overeen, maar bevatten je eigen naam niet.
Voor een vertaling op naam zul je dus waarschijnlijk bij COLO terecht komen.

Over het opschrijven; als je denkt dat je alles op papier hebt staan, probeer het dan nog maar eens te verdubbelen :p

Ik ben, met hulp van Move2Australia, bezig met de TRA en het valt niet mee.
Rob is bezig met een 2e review, maar dat loopt allemaal niet geheel volgens plan.

Veel succes!!

Bart
 
Back
Top