uitslag Ielts

DennesLianne

New Member
Hoi,

Weet er iemand hoe de uitslag van het IELTS examen bekend wordt gemaakt, er stond na 13 dagen. heb op de site gekeken niets! in de brievenbus niets! kan iemand mij er meer over vertellen. heb hem trouwens in Utrecht gedaan.

Gr Dennes&Lianne
 
Per post, maar ik was dus op reis voor 3 maanden, was net weg en kon het dus niet checken. Ik heb toen gemaild met het BLTC en ze hebben de uitslag naar me gemaild.
 
Per post komt de brief eigenlijk altijd op zaterdag binnen. Nog een dagje geduld dus. Wellicht later vandaag nog een keertje op de site kijken?
Succes.
 
Hoi

de uitslagen worden in de namiddag van de 13de dag verstuurd. Aangezien wij in Belgie wonen en er op zaterdag geen post is hier, hebben wij Jeroen zijn resultaten dus pas maandag gekregen, dus eigenlijk op de 16de dag.

Ik heb mijn Ielts in Brussel gedaan, en daar kon ik om middernacht op de 13de dag, via hun site al mijn resultaten opvragen. Volgens mij is dat in Amsterdam ook zo. Maar met Utrecht moet je dus wat geduld hebben, want ze geven geen info per telefoon of mail.

Succes  :up:
Jerden
 
Net de uitslag van mijn vriendin wel gehad :up:, die van mij zat er niet bij, hopen dat het er maandag dan bijzit :|
 
Hi Dennis & Lianne,

Me uitslag zat maandag bij de post en ik ben gelukkig ook geslaagd.
Ondanks dat ik er vrijwel zeker van was dat ik gezakt was!

En heb je nou al je cijfers binnen?
Ik kreeg ook nog een mailtje van die andere jongen die er was de 30ste.
En hij is ook geslaagd.

groetjes,
Bianca en Stefan
 
weer geen uitslag. gister gebeld met den bosch en ze hadden mijn examen dubbel gecontroleerd. dus pas maandag op de bus gedaan. vandaag naar huis gehaast om mijn briefenbus te checken weer niets dus. ik snap niet dat ze die dubbelchech niet binnen die 13 dagen doen? :cry:
 
:cheers: Allebei gefeliciteerd!! Die hebben jullie mooi binnen. Ik heb zaterdag mijn examen in A'dam, ben benieuwd....
 
Proficiat!
dat moet een zalig gevoel zijn!

Ik zal blij zijn als die van ons ook voorbij is, ik ben er helemaal gestresst door :cry: :evil:
en we doen ze pas in sept-okt, dus das nog effe stressen...........
 
Back
Top