Urgent: goede tandarts gezocht in Brisbane

Petra van Dijk

New Member
Hallo, ik ben dringend op zoek naar een goede tandarts in Brisbane. Ik dacht een goede gevonden te hebben, maar na een behandeling
die de kiespijn alleen maar erger maakt ipv beter, wil ik graag een second opinion plus juiste behandeling op zeer korte termijn, of beter gezegd ZSM.
Wie heeft er goede ervaringen gehad met een tandarts hier? Of weet iemand een goede Nederlandse tandarts hier?
Alvast hartelijk dank voor je hulp!
Want 2 weken lang kiespijn is geen pretje......
 
Hi Petra

Hou op schei uit.......breek me de bek niet open :) ben een beetje een regular bij de dentist op het moment. Maar ik ben wel heel happy met mijn tandartsen (husband & wife team)....helaas zijn ze wel prijzig.  Ik weet niet waar je woont maar ik zit aan de southside.

Just in case:  http://mylocal.ninemsn.com.au/details/default.aspx?q=dentist&w=logan&FORM=QBXR&t=k&i=i&u=712230

via die site kun je ook nog andere tandartsen opzoeken.  Maar wie weet krijg je nog meer antwoorden. Sterkte in ieder geval!

Groetjes
syl
 
En gelukt?????? of was het een 1 malig XPdite bezoekje in tijden van nood?? :-D

Sterkte
Syl
 
Wij hadde in Brisbane een onwijs aardige en goede tandarts. Trevor Jones. Hij zit 2 dagen per week in de stad en 2 dagen per week in de Valley. Dus lekker centraal. Hij is ook niet goedkoop, maar ik ben bijna van plan om van Melbourne naar Brisbane te vliegen om naar hem te gaan. Dat zegt hopelijk wel genoeg.

Hier komen de gegevens:

7th floor
Watkins Medical Centre
225 Wickam Terrace
07 3832 3527

of

McWhirters Building
Cnr. Brunswick & Wickam Sts
Fortitude Valley
07 3852 1366

Mocht je er heen gaan doe hem dan de groetjes van mij.

Brigitte
 
Back
Top