Vakantietijd?

Jeroen_1

Member
Het is de laatste tijd wel erg rustig, komt dat door :

a) het is vakantietijd

B) we zijn uitgepraat

c) iedereen heeft al z'n kennis en ervaring uitgerbreid beschreven waardoor nieuwkomers alleen nog maar hoeven te lezen

d) iedereen zit momenteel in het vliegtuig onderweg naar Oz (of weer terug)

e) iemand suggesties :?:
 
'k zou zeggen antwoord c....

iedereen heeft al op het forum gezet wat hij/zij denkt dat anderen kan helpen, en ik heb het idee dat er op dit forum niet erg veel mensen 'actief' deelnemen, dus waarschijnlijk ff een informatie-stop...
 
Jeroen_1 said:
Het is de laatste tijd wel erg rustig, komt dat door :

a) het is vakantietijd

B) we zijn uitgepraat

c) iedereen heeft al z'n kennis en ervaring uitgerbreid beschreven waardoor nieuwkomers alleen nog maar hoeven te lezen

d) iedereen zit momenteel in het vliegtuig onderweg naar Oz (of weer terug)

e) iemand suggesties :?:

Ik kijk de laatste weken juist iedere dag of er nog iets nieuws in staat.
Zelf hebben we nog maar 3 weken te gaan voordat we vertrekken en zijn we erg druk met de laatste dingen te regelen vooral op financieel gebied. Daar schrijft niemand hier echter iets over.
Ook kijken we de laatste tijd op de volgende sites:
www.britishexpats.com
www.the go matilda forums.
Hierin staat concrete informatie over de diverse steden, info over bankinstellingen etc.
Maar ik vind het juist leuk om ze allemaal te bekijken, vooral omdat dit forum de enige Nederlandse is. En als binnenkort een aantal van ons in OZ wonen lijkt het me juist leuk om ervaringen te delen.

Groetjes,
Gabriëlle
 
Ik check wel bijna elke dag, maar post bijna niet. Ik moet zeggen dat ik het Brittish Expats forum levendiger vind (zitten natuurlijk veel meer mensen) in hun discussies. Hier gaat het toch meestal over de practische kanten.
 
geen idee, ik kijk elke dag, maar post niet altijd.
Misschien komt het omdat ik al in australie zit, en daar meer geintresseerd in ben?
 
Het forum wordt juist steeds drukker!!

Het forum is idd nog niet zo levendig als BE, maar dat komt omdat het zo nieuw is, en relatief weinig bezoekers.
Maar er komen er steeds meer en meer bij, en daardoor ontstaan er ook meer threads, discussies etc.

En ik denk dat het door de vakantie ietsje rustiger is...
 
Ook ik kom toch regelmatig een kijkje nemen hier en schrijf af en toe wat. Ik ben het met Simone eens: dit forum is nog betrekkelijk nieuw dus het moet nog groeien. Dat komt wel goed.....

KC
 
Ik kom elke dag wel kijken :shock: , maar wij zitten nog een beetje in afwachting of we wel of niet gaan. Vandaar dat voor ons de vragen pas later zullen komen, die we ook niet zullen hoeven stellen want het is allemaal al heel duidelijk op dit forum. :D Ik vind het vooral leuk om de ervaringen te lezen van degenen die al zijn gearriveerd, hopelijk is dat ons voorland :!:
 
Ursula said:

Ervaringen van mensen die nu eindelijk in Oz zitten zou ik wel meer willen lezen, al kan ik begrijpen dat ze de eerste weken hun hoofd er niet naar hebben staan.


Daar zou ik ook meer van willen lezen!
 
:lol:

De laatste twee weken worden op het forum aanzienlijk meer berichten per dag geplaatst. Toevallig was het de laatste twee, drie dagen wat rustiger (een beetje hetzelfde als vlak voor de drukte). Hierdoor leek het op de één of andere manier inderdaad veel rustiger, maar dat viel dus wel mee :D. Als je het in grote lijnen bekijkt, sluit ik me helemaal aan bij Simone. Het wordt steeds drukker op het forum.

Qua levendigheid is dit forum inderdaad niet te vergelijken met het BE forum. Hier zullen waarschijnlijk een aantal redenen aan ten grondslag liggen, waarvan het aantal leden er in ieder geval één is. Wat niet is kan natuurlijk nog komen :wink:. Als iemand een idee heeft om wat aan de levendigheid te doen, dan hoor ik het graag. Vergeet niet dat dit forum pas een klein half jaar bestaat.

Jeroen weet wel hoe hij mensen wakker kan schudden :p.
 
Back
Top