van A'dam naar WA..even voorstellen

Ik ben het helemaal met je eens wat betreft je honden! Het z'n maatjes voor het leven.
Wij nemen willen emigreren en niet zij dus naar een ander baasje vind ik ook geen oplossing.
De vliegreis en het quarantiane station gaan ze zeker overleven, er z'n meer honden die hen
voor gegaan zijn.
Onze meubels z'n al op de stortplaats beland, na de overdracht van het huis op 1 sept, nu z'n
we aan het bivakkeren in een vakantiebungalow. Dus we nemen zelf maar weining persoonlijke
bezittingen mee. Wij dachten ook zo, inderdaad de hond meenemen vind ik belangrijk qua kosten
dan die houten troep (meubels) mee te nemen. Geef liever geld uit aan mijn trouwe maatje dan
aan een paar houten planken.

Alsof die lange quarantaine zo leuk is voor de dieren met een "naar" verleden.
Dat is de reden waarom we onze kat in NL hebben gelaten.
Plus het feit dat je hier de kat 's nachts binnen moet houden.
Nou, probeer dat maar eens met een beest dat altijd uit d'r eigen naar buiten ging en alleen binnen komt voor het eten en een beetje aandacht wil.
Ze is nu bij nieuwe eigenaren en schijnt het goed te gaan.

2010 is het zomaar...het is ook onze planning....
Grappig om te lezen dat jullie zijn geswitched van Exmouth naar Hervey Bay....is een paar uurtjes rijden verschil  :wink:
Wij weten ook nog niet precies hoe het allemaal zal gaan verlopen, hebben wel ideeen maar zullen eerst wel gaan rondtrekken om te kijken waar we ons zouden willen verstigen....

Where the wind blows us...

Prachtig

Wat een plannen, wat een vooruitzicht!!!

Ja zalig hè, zulke vooruitzichten....er van uitgaande dat  "alles goed afloopt en we gezond blijven enz..."   :roll:

Back