Van Adelaide naar Melbourne Doncaster East....

sabi

New Member
Hoi hoi

Wij zijn sinds 29-dec-2006 geemigreerd naar Australie. We hebben eerst ruim 2 maanden in Adelaide gezeten maar hebben na enig wikken en wegen besloten over te stappen naar Melbourne.

Op zich is Adelaide super maar qua werk is Melbourne toch beter gebleken omdat de eerste solli daar gelijk tot een leuke baan leidde.

Dus......verhuizen we nu 14 maart naar Doncaster East waar we een leuk huis gevonden hebben.

We zijn razend benieuwd of er Nederlanders zijn die in de buurt van Doncaster East wonen. We hebben ook al gelezen over de Dutch playgroup in Box Hill dus daar gaan we zeker contact mee opnemen!

Tot horens!

Bye bye
Sabi en Mar
 
Doncaster East is euh, niet al te ver bij mij vandaan. Toch ben ik er nog nooit geweest. Om bij mij te komen, neem de Springvale Road, dan de Canterbury Road en je bent al vlak bij mij in de buurt: Bayswater! Ik denk een kilometer of 8 of zo.
 
Doncaster is een goede geciviliseerde wijk en ligt dicht bij mij (5 min), maar ik heb geen kinderen op de playgroup hoor?
Gefeliciteerd en veel succes.
Jan
 
Ja ik hoorde het van Vanessa :p Tja als je een mooie baan kan krijgen zal ik het zeker doen. Ik geloof dat Melbourne wel goed zit wel 4 maal zo groot als Adelaide iig 4 maal zoveel mensen.
Anyway,.. wij hebben er ook is over na zitten denken, vooral nu omdat volgende maand het bedrijf waar voor ik werk dicht gaat, er lijkt veel meer werk te zijn in Melbourne.
Wat ons betreft beginnen we net aan Adelaide te wennen. Beetje waar alle winkels (speciaal zaakjes)zitten, hoe alle burbs er uit zien, de weg ken al beter als menig local (door mijn werk 150+km p/d) etc etc... ik vind het net lekker zo.

Eerst maar is 10 weken wachten tot dat Vanessa haar certificate III in Elderly care heeft dan kan ze in principe overal aan het werk. Misschien dat we dan weer terug de outback in gaan of anders is die Dutch care wel wat voor haar in Melbourne :-x  :grin: :grin:  :shock:

See ya en veel succes in VIC. :up:  :up:
 
Back
Top