van toeristen naar 2e WHV?

Ems81

XPdite Sponsor
Hallooo, hier ben ik weer met een nieuwe vraag... :rolleyes: Mag je een tweede WHV aanvragen als je al in Oz bent op een toeristenvisum??? De immi website zegt het volgende, MAAR het wordt me niet helemaal duidelijk wat ze bedoelen.

http://www.immi.gov....w-to-apply.htm:
You may lodge your second Working Holiday visa application while either in or outside Australia.

  • If you lodge your application in Australia, you must be in Australia to be granted your visa. You should apply before your current visa ceases. bedoelen ze met current visa het eerste WHV, dus je kunt een 2e WHV aanvragen terwijl je in OZ bent op je eerste WHV, of bedoelen ze met current visa ELK visum (bv. toeristenvisum)? Het wordt me niet duidelijk. Heb al een email gestuurd, maar krijg geen antwoord.
  • If you lodge your application outside Australia, you must be outside Australia to be granted your visa.
When lodging your second Working Holiday visa application please use the attachment facility at the end of the online application to attach your form 1263 – Employment Verification. This will expedite the processing of your application.




:lol:
 
Volgens mij houd het puur in dat je toeristen visum dan geldig moet zijn van het moment dat je het werkvisum aanvraagt tot het moment dat hij wordt toegekend. :huh:

Je toeristen visum is immers je current visa?? Ander had het er wel bij gestaan volgens mij????


Als je een werkende link hebt wil ik wel even voor je zoeken. :up:
 
Ok, heb de Australische Ambassade in Duitsland gebeld. Het is technically possible, al hebben ze liever dat je tijdens je eerste WHV, een tweede WHV aanvraagt.Of dat je meteen op je tweede WHV het land binnenkomt.
 
Back
Top