vanaf dag 1 tot australie

valensia

New Member
hallo

deze topic heb ik dan maar voor mezelf aangemaakt,vanaf hier zal ik schrijven waar ik mee bezig ben om mezelf in australie te vestigen,ik zou't liefst ergens in de buurt van mandurah WA gaan wonen,de kans dat me dat lukt lijkt me wel heel groot,welek visum ik ga aanvragen ben ik nog ff aan het uitzoeken maar zal wel iets in de kant van skilled nogwat worden,ook is't zo dat mijn collega wat meer bezig is met het uizoeken van die papieren al ben ik er zelf ook veel mee bezig aangezien het werk vinden voor ons wel heel makkelijk is.

ben dus vorige week begonnen met het sturen van een aantal mailtjes naar fabriekanten en mogelijke werkgevers,hierop heb ik aantal mailtjes terg gehad waar ik erg veel aan heb,ook heb ik hier uit op kunnen maken dat wij ook iets doen wat in west australei nog niet bekend is dus zijn we nu ook een mogelijkheid aan't bekijken hoe we gelijk een eigen bedijf kunnen starten daar.op dit mometn ben ik dus nog bezig de contacten uit te breiden met meer mogelijke werkgevers en/of klanten,hiervoor zijn we al een bezoek aan australie aan het plannen om daar langs te gaan.we zijn ook van plan om wat van dei mensen te gebruiken om ons visum veel sneller te krijgen,eigenlijk willen we gewoon weg voor het einde van het jaar.

buiten werk zoeken om zijn we nu wel volop bezig om alle diploma's en dingen die we ruim van te voren kunnne opzoeken zonder geldigheidsdatum op te zoeken en bij elkaar te leggen voor  het moment waarop we een visum gaan aanvragen,we willen alles graag in een keer verzenden naar de juiste instanties om vertragingen te voorkomen.heb trouwens vandaag booklet6 uitgeprint,volgens mij is dat degene die ik nodig heb,alleen is mijn engelse lezen en schrijven niet echt geweldig(iets waaar ik dus druk aan't leren ben)dus mocht iemand het idee krijgen dat ik met de verkeerde dingen bezig ben laat het mij dan alstjeblieft weten

veel verder dan dit ben ik nog niet gekomen maar ben er van overtuigd dat alles in en stroomversnelling komt
 
een poosje stil geweest maar toch een heel eind verder.ik heb via internet een paar goede contacten kunnen leggen om werk te krijgen,heb het idee dat er best wel wat mensen op ons zitten te wachten daar.binnenkort ga ik dus ff voor een maandje naar australie om daar met de potentiele werkgevers te gaan babbelen,dat er een baan ut komt ben ik wel bijna zeker van.na het bezoek aan australie zal ik ook duidelijkheid hebben over welke visum ik zal aanvragen maar heb ikn iedere geval al een australier gevonden die mij aan alle kanten wil helpen om zo snel mogelijk die kant op te komen.verder be ik ondertussen ook maar aan ielts begonnen omdat ik dat graag nog heb voordat ik een bezoekje aan australie breng.
 
Zo te zien ben je al aardig goed op weg Valensia, ik zou je echter wel het advies mee willen geven dat je niet te snel op de zaken vooruit loopt en er van uit gaat dat alles gaat lukken wat betreft het vinden van een baan in Australië. Als je een baan vind is dat zeker klasse en een felicitatie waard. Echter het aanvragen van een visum, Het bij elkaar scharrelen van een totaal aantal punten voor een bepaald soort visum (Skilled visa is i.i.g. 120) kost allemaal veel tijd en energie.
Uiteraard wil ik je zeker niet ontmoedigen en wens ik je veel succes toe bij het verkrijgen van een visum en het vestigen in Australië. Het is alleen even mijn tip. Zo te zien ben je goed op weg en zeker van je zaak. Wij zullen je steunen in je plannen en hopen dat je emigratie een groot succes wordt.

Groet,

Koen
 
je hebt inderdaad gelijk als je zegt dat je jezelf neit rijk moet rekenen voor je echte duidelijkheid heb.daar heb ik zelf ook rekening mee gehouden.heb nu ook zo ongeveer alles onderzocht wat ik van te voren kan uitzoeken en voor mij zou het enige wat mij zal tegenwerken de ieltstest of een doktersverklaring kunen zijn.wat betreft de contacten voor werk en dingen zit't wel goed,we hebben contacten met state manegers en dergelijk,het werk wat ik deo is daar nodig,mnensen kunnen het wel in australie maar door de spullen die ik hier heb kan ik en de productie en de kwaliteit verbeteren,daarom zijn er toch nog redelijk wat mensen die er belang bij hebben dat ik met mijn spulletjes over kom.en trust me,alles komt goed en binnen een jaar zit ik in australie.
en wat betreft de puntjes zit het ook zeker goed,in edere geval als ik zo op de site van de goverment kijk zit't zeker goed
 
[quote author=valensia link=topic=1539.msg18260#msg18260 date=1118860955]en wat betreft de puntjes zit het ook zeker goed[/quote]

Ik zie nagenoeg geen punten of hoofdletters in je tekst!  :wink:
 
klopt,heb nooit mijn best edaan om de nederlandse taal te leren.ik zal m'n best doen de engelse taal beter onder de knie te krijgen
 
Hoi Valensia,

We hebben een tijdje niets van je gehoord...
Hoe is nu de stand van zaken?

Groeten Sander
 
Back
Top