Vanuit Australie je visum regelen.

M5

Moderator
Misschien een rare,maar zou je ook niet gewoon naar Australie kunnen gaan en vanuit daar je visum kunnen regelen,misschien gaat dit sneller omdat je dichter bij de bron zit.Mijn schoonvader is 5 jaar terug met een koffer naar Australie vertrokken naar een vrouw die hij via het internet heeft leren kennen en heeft daar zijn visum geregeld,en heeft overigens geen engels examen daarvoor hoefen doen.Het ergste wat je kan gebeuren als je het op deze manier zou doen is dat je het visum niet krijgt,maar je bent wel een ervaring rijker.Zijn er misschien mensen die het op deze manier gedaan hebben,of hoe denken jullie hierover.

Groetjes M5
 
Alleen als je een Australische partner hebt zou dit MISSCHIEN kunnen lukken.

Skilled visums moeten off shore worden aangevraagd.

Je hebt sowieso een of ander visum nodig om in Oz te komen. En als ze bij de doune doorhebben dat je er komt wonen, terwijl je alleen maar een toeristen visum hebt, heb je een probleem.

Nee, makkelijk is het niet, anders zou dit forum niet zo druk zijn!!!

Succes! :)
 
[quote author=Simone link=topic=1042.msg7921#msg7921 date=1106830208]
Alleen als je een Australische partner hebt zou dit MISSCHIEN kunnen lukken.

Skilled visums moeten off shore worden aangevraagd.

Je hebt sowieso een of ander visum nodig om in Oz te komen. En als ze bij de doune doorhebben dat je er komt wonen, terwijl je alleen maar een toeristen visum hebt, heb je een probleem.

Nee, makkelijk is het niet, anders zou dit forum niet zo druk zijn!!!

Succes! :)
[/quote]Ook zonder Australische partner is het wel mogelijk hoor. Maar je hebt inderdaad sowieso een ander visum nodig om Australie binnen te komen, en je kunt inderdaad in de problemen komen, maar in principe is het mogelijk (en legaal). Je zult alleen niet veel kunnen doen op een toeristenvisum (qua werk/solliciteren) en dus denk ik niet dat het echt veel voordelen heeft. Tenzij je gewoon zin hebt in een lange vakantie in Oz...
Skilled visa hoeven niet per se offshore aangevraagd te worden, dan kan ook vanuit Australie. Maar het visum kan pas toegekend worden als je Australie weer verlaten hebt.
 
[quote author=Hans de Visser link=topic=1042.msg7929#msg7929 date=1106834825]
Ook zonder Australische partner is het wel mogelijk hoor. Maar je hebt inderdaad sowieso een ander visum nodig om Australie binnen te komen, en je kunt inderdaad in de problemen komen, maar in principe is het mogelijk (en legaal). Je zult alleen niet veel kunnen doen op een toeristenvisum (qua werk/solliciteren) en dus denk ik niet dat het echt veel voordelen heeft. Tenzij je gewoon zin hebt in een lange vakantie in Oz...
Skilled visa hoeven niet per se offshore aangevraagd te worden, dan kan ook vanuit Australie. Maar het visum kan pas toegekend worden als je Australie weer verlaten hebt.
[/quote]
Oh ja, oops!  :oops:
Ik moet echt ophouden met op 'skilled' visum dingen te reageren, ik wist er nooit heel veel vanaf, en dat wordt alleen maar minder!
:-x
 
MMMMMMMMMMM mischien toch maar vanuit Nederland regelen!Dank je voor jullie reactie

Groetjes M5
 
Back
Top