VCA/SCC/blue card

tum

XPdite Sponsor
Even een 'technische vraag'. Mijn man heeft VCA gedaan in Nederland. Dit is geldig tot 23/10/2013. Deze VCA is volgens mij hetzelfde als de SCC (safety checklist for contractors) in Australie. En dat is als ik het goed heb weer de zgn 'blue card' die je nodig hebt bij veel banen in de industrie.

De organisatie DNV (Det Norske Veritas) heeft vestigingen over de hele wereld, zo ook in Australië. Het is ook deze organisatie waar mijn man zijn certificaat en logboek van heeft. Dit logboek is in alle talen en dus ook in het Engels.

Op www.workplace.gov.au verwijzen ze me naar de DIMA voor mijn vraag. Maar bij DIMA moet ik volgens mij niet zijn. Natuurlijk heb ik de vraag wel gesteld bij DNV in Australië, maar daar heb ik (helaas) nog geen reactie op gehad.

Weet één van jullie het misschien?

Groetjes Miranda  :)
 
Heb op dit moment nog geen idee, maar ben zeer benieuwd.
Kijken of we iets hierover kunnen achterhalen.

groetjes, Mariette
 
Hoi Fritsie,

@ bedankt voor je PM enneeuuhhh ik was weer te snel met PM'n zelf  :roll:
    ik zag nl. later pas dat je nog een keer gepost had met de opmerking
  dat je het al gestuurd had. Bedankt hè!!

@ Kallie, tuurlijk, ik ben ook heel benieuwd en heb er nog wat mailtjes aan
  gewaagd. Zodra of als ik wat meer weet zal ik het hier zeker wegzetten.

Groetjes Miranda  :)
 
Hoii,

Richard heeft inderdaad ook een vca cursus gedaan en als je de organisatie zelf belt krijg je van hun gewoon je certificaat in het engels toegestuurd! :up:

Ik hoop inderdaad dat dat dan hetgeen is wat je nodig hebt in Australie om een 'bleu card'
te krijgen zou erg mooi zijn :lol:
Wie weet meer???

Liefs Eutrice
 
Nou het heeft even geduurd, maar dit is het enige wat ik na antwoord op mijn mail heb kunnen concluderen.   

* Uw VCA Certificaat is 10 jaar geldig. Het certificaat is geldig in Nederland, België Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland.

Dus....waarschijnlijk toch overnieuw?  :cry:

groetjes Miranda  :)
 
Back
Top