Veel te doen in Perth.

Ik moest opeens denken aan het 'rijmpje' van Herman Finkers over Almelo: Een stoplicht springt op rood, een ander weer op groen, in Almelo is altijd wat te doen  :w00t:

Ben erg benieuwd naar de Red Bull Air race hoor verschillende verhalen.
Als het goed is kunnen wij het vanaf ons balkon zien dus wat wil een mens nog meer :up:

Als je wat van de vliegtuigen wilt zien kan je beter bij de trainingen komen kijken. Vorig jaar waren er 300.000 mensen op de dag van de race en dan is het moeilijk om een plekje te vinden voor je auto of om te zitten.

Ingrid

[quote author=ingridrob link=topic=7697.msg101502#msg101502 date=1193320332]
Als je wat van de vliegtuigen wilt zien kan je beter bij de trainingen komen kijken. Vorig jaar waren er 300.000 mensen op de dag van de race en dan is het moeilijk om een plekje te vinden voor je auto of om te zitten.

Ingrid
[/quote]

Moeten we dan vrijdag eens naar de stad afzakken?  :later:

Oh Erna, was dat bij jou??
-offtopic, ikweet maar moesteffe -

Heb de oefenvluchten al over de stad en ocean zien vliegen: gaaf!
Veel plezier voor de mensen die gaan!

Ineke

@inacar, had gekund het was op 8 hoog en wij wonen ook op 8hoog maar het was Jan niet hoor :eek:fftopic:

Ik zag ze gisteren ook aan het oefenen ,zeker leuk te zien

Voor alle mensen die al in Perth wonen, het Perth International Arts festival komt er weer aan.
Het is van 8 febr. to 2 maart. Met oa een gratis voorstelling als opening op 8 en 10 febr. aan de Perth Foreshore, end of Williamstreet.
Kijk op perthfestival.com.au
Ook zijn de openair films erweer bijna, vooral die in sommerville is geweldige qua setting. Maar ook Kingspark is gaaf.
Voor kerst zijn er hier en daar de christmascarrols. En natuurlijk de Santa-parade in downtown op
8 december

Veel plezier allemaal

Ingrid

Dank U wel voor de info, wij moeten dit topic zeker open houden en regelmatig updaten.

Ik heb weer verschillende afspraken in de agenda erbij. :up:

Back