Veestation the koop

Hmmm... Ik mis een foto van het huis en de binnenkant... Anders had ik denk ik meteen een bod gedaan o_O
 
Ja, deze ken ik uit het boek van Bill Bryson. Briljante metafoor voor Australia's vastness. Experimenteren met gifgas en bommen zonder dat ook maar iemand het door heeft.
 
Ze hebben natuurlijk de foto uit de beste hoek genomen om de dorre omgeving te camoufleren.
Toch is zoiets wel mooi. Enorm stuk land, eigen baas, lekker rondcrossen op je motor of quad.
En als je bij je Xpdite-vrienden op de koffie wil gaan, neem je gewoon de cessna.
 
In de advertentie staat: "Good large hanger and airstrip are in good order."
Ik denk dan meteen:
cessna.jpeg.jpg

I believe I can fly.............
Yeee-haaaa!
 
Ja! Hier had ik ook over gelezen in het boek van Bill Bryson.

Zwerver, zijn jullie op zoek naar dit soort optrekjes?
 
Niet zo'n veilige zanbal voor de kinderen buiten, maar verder perfect. Is er ook een landingsplaats voor mijn Apache?
 
Top idee!! Wij komen dan ook gezellig een weekendje/paar dagen 'swaggen' :up: P1050918.JPG

Hebben dan wel geen apache of mini vliegtuigje maar met de ute komen we dr ook wel ;)
 
Ja, daar hebben ze ook lekker oog voor 1000 kilometer overal vandaan ;)

Beetje off-topic:
Maar wat was ook weer de wetgeving. Hier in NL is het helemaal not done maar in OZ? Kan me wel iets herinerren over die 5 posters maar niet meer precies. Kwam wel onderstaande tegen maar wellicht mis ik iets. Heb maar 30 seconden gezocht...

Australian standard for bull-bars
In September 2002, the first Australian Standard for Motor Vehicle Frontal Protection Systems (more commonly termed 'bull-bars') was published. At present, the standard is
voluntary.
 
Allemaal te doen met de safety of pedestrians.
Stupid, moeten ze maar uitkijken waar ze oversteken.
 
Back
Top