Verblijfplaats?

Gwen

XPdite Sponsor
Hoi Iedereen,
Zoals sommige van jullie misschien al gelezen hebben wil ik in Januari 2010 dus 5 maanden stage gaan lopen in Australië.
Nu zat ik me de laatste tijd heel erg af te vragen hoe ik dat moet regelen met onderdak..
Zou ik een kamer kunnen huren, en zo ja waar? Of bijv in een gastgezin, en zo ja waar vind ik die een?
Ik heb er echt geen idee van!
Jullie enige tips?
groetjes!
 
Je kunt de realestate sites bezoeken (bijvoorbeeld domain of realestate.com.au en kijken bij shared accomodation?? Noem maar een dwarsstraat.

Succes
 
Hallo Gwen,

Er wordt op die sites ook vaak gepraat over "student only" accomodation.
misschien dat dit ook iets kan zijn, dit is een stuk goedkoper dan andere huurmogelijkheden.
Ik weet dat luuk en nina een tijd in een granny flat (?) hebben gezeten, misschien dat dit ook nog iets is, zit zeg maar aan een huis vast.
In sydney heb je ook nog een nederlands stagehuis, daar kun je misschien ook nog iets aan hebben?

Succes in elk geval!
Groetjes Bregje
 
Oohja? Een nederlands stagehuis? Wat grappig. Nog nooit van gehoord!
Ik had ook al zitten kijken bij gastgezinnen, maar dat is meestal alleen bij projecten van organisaties, of als je daar wilt gaan studeren ipv stage. Ik had ook wel een site gevonden met gastgezinnen voor iedereen zeg maar, maar daarvan weet je natuurlijk nooit of het betrouwbaar is.
Ik ga eens spieken op die sites die jullie genoemd hebben.
Bedankt!
 
Back
Top