Vergelijking winkels

jufrebekka

XPdite Hero
Nu we hier een paar dagen zijn... zit ik toch nog met een vraagje. Dus alle Australie experts en in Australie wonenden opgelet:

Wie kan voor de volgende winkels een Australisch equivalent noemen:

Hema
C&A
H&M
Blokker
Gamma
Albert Heijn en Aldi

Andere winkels mogen natuurlijk ook  :) maar ik kan ze even niet meer verzinnen.
 
V&D/Bijenkorf - Myer
Albert Heijn en Aldi - (van duur naar goedkoop:) Coles, Woolworths, BiLo en aldi zelf :)
 
[quote author=jufrebekka link=topic=1413.msg11880#msg11880 date=1112006244]
Nu we hier een paar dagen zijn... zit ik toch nog met een vraagje. Dus alle Australie experts en in Australie wonenden opgelet:

Wie kan voor de volgende winkels een Australisch equivalent noemen:

Hema
C&A
H&M
Blokker
Gamma
Albert Heijn en Aldi

[/quote]

Hema :  Blokker : K-mart; BiG W
Gamma: Bunnings Warehouse
Aldi =    Aldi  :-D
C&A:    Target

Hope this helps..  :cool:

Ingrid.
 
Hema - Target in eerste instantie en dan K-Mart, Big W (het ligt er een beetje aan wat je zoekt)

C&A - kleding afdeling K-Mart, Big W en (goedkopere sectie) Target

H&M - Helaaaaaas :-( :-( - nix, niente, noppes (maar ik heb goede hoop! we hebben tenslotte wel een IKEA  :)

Blokker -  zie antwoord bij C&A maar dan op de huishoud/frutsel afdeling en misschien "House & Garden"? LOOT is trouwens ook nog wel een leuke winkel! niet echt blokker achtig maar wel leuk. Trouwens ook een hoop blokker achtige spullen bij K-Mart en Big W

Gamma (en "doe het zelf zaken") - Bunnings, Mitre 10

Bijenkorf - David Jones (en Myer)

Happy Shopping!!! :)
Syl
 
Hallo,

ik las hier en daar dat er geen vergelijkbare winkel is voor de H&M, maar ik vind zelf dat de Jay Jays er wel behoorlijk dichtbij komt (correct me if I'm wrong): redelijk hippe, jonge kleding, voor niet zoveel geld. De kwaliteit loopt uiteen, maar is over het algemeen goed, mits je het wel op de juiste manier wast.

Ik ben ruim twee jaar terug in Holland, maar gebruik nog steeds een paar leuke t-shirts (met leuke/ maffe prints) en een mooie zwarte broek die ik daar gekocht heb.

Je kunt kijken op www.jayjays.com.au voor meer info.

Greetz, Wendy
 
mwoah :) de H & M is zo lekker groot met heel veel variatie. Vindt Jay Jay's meer een tiener winkel  :-D :-D allrighty, showing my years.......

Groetjes
Syl
 
Ik ga de H&M ongelooooflijk missen, vrees ik ...  :| . Laat ons hopen dat ze snel iets gelijkaardigs openen in Oz ....  :up:  :up:

Sara
 
Zag gisteren in Indro de cotton on for kids. Is dat iets nieuws? Ik had het nog niet gezien. Maar ja, het is natuurlijk niet echt mijn afdeling  :wink:.
 
Hiya JufBek

Ken alleen de Cotton on for ladies?? was deze alleen voor kiddie stuff??

Groetjes
Syl
 
Jep, alleen kiddie. In Indroopoopilly, level 1. Leek wel dat ze aardige dingen hadden. En lekker katoen natuurlijk,  :lol:. Dan toch iets nieuws?
 
:-D :-D tsja...... misschien komt een schoen lepel van pas?

Ga ik binnenkort toch eens kijken! Wel leuk voor de kids. Is het een beetje redelijk geprijst?

groetjes
Syl
 
'k Zag alleen de buitenkant. Wat moet ik in de Kids Cotton On? Behalve dan cadeautjes kopen voor alle zwangeren vrienden en kennisen hier!  :wink:
 
gaat nog net goed hoor Martijn :up:

Bras 'n things........te vergelijken met jawel.........Livera!

Groetjes
Syl
 
[quote author=tinusv link=topic=1413.msg69681#msg69681 date=1157017168]
Graag ontopic blijven! (-> n.a.v. wat off-topic posts die ik net heb verwijderd)
[/quote]

Wat was er mis met mijn reaktie? Wel erg flauw hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Ja maar nee Irene, hoor 's meid, dat was toch een gráppige opmerking die jij poste? Dè kén nie zomaar!!  :police: :shutup:   :redcard:  Ben je wel lekker??  :ill: Hier, pets pets, een nat badpak in je gezicht  :whip:. Stoute meid!  :-x  :rotflmao:

Ik 'support' jou wel hoor. (Do we get the pun? Yes? YES??)

Met onze humor moeten we geloof ik naar een andere forum . Zal 's rondkijken. :-D :lmao:


:whistle:         :bye:
 
Back
Top