Vergelijking winkels

Om nog even in het ondergoed-gesprek te blijven:

Best and Less heeftveel goedkoop Bonds-spul. Vind ik wel op HEMA ondergoed en hempjes lijken.
Hebben ook veel handdoeken etc., alleen de kwaliteit (buiten bonds) is niet altijd superduper.

Vind de bras bij Bras 'n Things wel goed, net als bij Livera, word je ook goed geholpen. En tja, ze verkopen ook voor de conservatievere dames in bloemetjes nachthemdjurken...

En nee, geen H&M.
Vind dat JayJays er niet echt op lijkt: meer spijkerboek en T-shirt spul.
Maar kan over het algemeen bij de Tarzjee goed slagen.. (Target).

Enneh, voor de Perry Sport is er de Mainpeak en Ranger Camping!

Veel sjop plezier!
Inacar
 
Targé dear, Targé.... :-D

Overigens, 'conservatievere dames'? Mijn man wordt wíld van mijn gladiolennachtstola.
 
[quote author=Eerainuh link=topic=1413.msg69763#msg69763 date=1157087836]

Targé dear, Targé.... :-D

[/quote]

Ik kon die e met 't accentje erop niet vinden... vond mijn oplossing wel creatief!

Inacar
 
Enneh, voor de Perry Sport is er de Mainpeak en Ranger Camping!
Ik ben al heel lang niet meer bij Perry geweest, maar volgens mij is Rebel Sport ook zoiets als Perry Sport. Rebel is echter niet echt goedkoop. Er is hier in de buurt van Sydney ook een keten genaamd Paul's Warehouse, waar je over het algemeen wat meer redelijk geprijsde sportartikelen (hoofdzakelijk kleding en schoenen etc) van gereputeerde merken kunt vinden.

Best and Less heeftveel goedkoop Bonds-spul. Vind ik wel op HEMA ondergoed en hempjes lijken.
Voor de Bonds spulletjes gaan we meestal naar de Bonds Factory Outlet. Scheelt aanmerkelijk in de prijs. Ze hebben daar 1ste en 2de keus artikelen, dus als je het niet erg vind als een zoompje niet helemaal recht is of zo kun je daar prima sjoppen.
 
Gereputeerde merken? Is dat tegenwoordig echt een woord of bedoelde je gerenommeerde?

Maar die factory outlets zijn soms zo slecht nog niet hè :) Er zit er sinds een tijdje nu ook eentje vlak bij het vliegveld (Brisbane). Kan je na je landing zó, hop, de winkel in om de popiejopie Aussie style outfit te kopen :) (nou ja, toch die van het vorige seizoen, hihi)
 
Harbour town :up: (Gold Coast) is ook zeeeeer de moeite waard voor "outlet shopping). En verder zijn er in Brisbane ook her en der losse outlets te vinden (o.a. Bonds) :)

Groetjes
Syl
 
Ja, ben vorige week nog naar Harbour Town geweest. DFO vind ik niks, maar als je schoenen zoekt, dan is that the place to be!

Vlak bij Bunnings Warehouse in Springwood (Underwood, weet ik veel) zit een Lingerie outlet. Of is die opgeheven?
 
Perth's outlet is Harbour Town in de City, maar die weten de meeste Sandropers vast al wel te vinden. Geen Bonds factory outlet, voorzover ik weet...

Inacar
 
Zit er niet zo hier en daar een marks and spencers? Kom die in veel landen tegen ( iig in Oman en Maleisie ) en ook net zo iets als H&M
 
Geen Marks & Spencers in Perth....

Even een kleine terzijde: elke keer dat ik Hennes-kleren draag, krijg ik de opmerking dat ik zulke leuke kleren heb. En ik heb ze wel drie jaar geleden gekocht! Lang leve bezoekjes aan NL en de Hennes daaro!

Inacar
 
Back
Top