Vergelijkingswebsite voor bank en telefoonzaken

Riessard

New Member
Hallo forumleden,

Ik moet een bank kiezen waar ik mijn salaris laat storten, mijn bankzaken online kan regelen en ook een gunstige rente krijg. Daarnaast wil ik een mobiel telefoonabonnement afsluiten. Zijn er goede vergelijkingssites? Of hebben jullie zelf tips?

Hartelijk dank vast.
Mvg
Richard
 
Ik ben persoonlijk goed geholpen en nog steeds bij de Commonwealth Bank, maar het zal allemaal hetzelfde zijn als in Nederland. De ene vloekt op die en de andere op deze. Het is toch de ervaring van mensen. Het is nog wel een stuk persoonlijker dan in Nederland vind ik.
Vergelijkingssites? Geen idee!
 
Inmiddels al zoveel opgezocht dat ik het je zo kan geven. We zijn nog geen superzoeker zoals @afterbang die zelfs verstand heeft van vrouwenzaken:p

Deze site is wel handig youcompare.com.au
 
He Richard, wij bankieren bij NAB en ANZ. Maakt elkaar niet zoveel. Toen wij het vorig jaar uitzochten was NAB iets goedkoper. En qua service: beide helpdesks zijn goed, alleen bij NAB hebben we minder goede ervaringen met terugbelverzoeken.Beide bieden een bonusrente aan voor de eerste maanden en die kun je daarna ook nog laten verlengen. Telefoon: Het bereik van Telstra is goed, hier in de Blue Mountains moet je in ieder geval geen Vodafone abonnement nemen.
 
Back
Top