Uiteindelijk maak ik hier dan toch maar een Lastavaza aan. Toen we vanuit Nederland naar Australie gingen verhuizen had ik daar geen tijd voor omdat alles zo razendsnel ging. Nadat we alweer drie en een half jaar in de omgeving van Sydney wonen, gaan we verhuizen naar Brisbane. Nu pas realiseer ik me hoeveel sociale contacten (ook via dit forum) ik in die tijd heb opgebouwd. Ik vind het jammer om hier weg te gaan, ik zal veel mensen hier missen, maar ik heb ook heel veel zin om naar Brisbane te verhuizen. Wat dat betreft lijkt het wel een mini-emigratie. Sinds vorige week hebben we een huis gekocht (voorlopig koopcontract getekend) en nu kan het inpakken weer beginnen. Gelukkig staan er nog veel dozen nog ingepakt in de garage. Over het kopen van een huis kan ik ook nog wel het een en ander schrijven, maar dat zal ik tzt wel eens doen in een aparte draad. Eind mei is de overdracht en in juni staat de verhuizing gepland. We gaan wonen in Pine Mountain, ongeveer 40 km ten westen van Brisbane en 10 km van Ipswich, op een berg met prachtig uitzicht op Pine Mountain zelf. Het uitzicht heeft de doorslag gegeven en het huis is zodanig gebouwd dat je daar dan ook de hele dag van genieten. Eindelijk weer een eigen huis. Dat voelt toch weer anders dan wonen in een huurhuis, hoewel we in het laatste huis ook prima hebben gewoond.