verhuizen naar down under,fotolasser van beroep

adriaensm

New Member
beste,
Ik zou graag naar australie gaan wonen en werken.
Nu is mijn vraag,wat moet ik eerst doen?Een aanvraag indienen om te zien of ik wel in aanmerking kom voor een visum of wat moet er eerst gebeuren.Volgens ik heb kunnen lezen ben ik een pressurewelder van beroep.Heb een diploma als fotolasser en heb via het vervolmakingscentrum voor lassers in belgie het international fillet welders diploma gehaald. sinds 2 jaar las ik pijpleidingen.Zijn er nog lasser die nu in australie wonen?

met vriendelijke groeten
 
Misschien is het goed als je eerst een beetje verder leest op dit forum.

Dan was je heel waarschijnlijk de tip tegen gekomen om eerst een scan te laten doen door een erkend emigratie bureau. Zij kunnen redelijk zeker zegen of je in aanmerking komt voor een visum of wat er ontbreekt. Je zal hier vaak een bijdrage voor moeten betalen. Je kan daarna besluiten om met dit bureau verder te gaan, of het zelf te gaan doen. Beide hebben hun voordelen en nadelen. Ook hier is weer voldoende over te lezen op dit forum.

Veel plezier met lezen,
Sacha
 
Dat is niet meer nodig, het begint hier een beetje druk te worden.... :rolleyes:
Ik stel voor dat iedereen lekker hutje bij mutje aan de Oostkust gaat wonen, bij voorkeur aan de Gold Coast (niet persoonlijk bedoeld trouwens...)
 
:p

edit: Had oorspronkelijk de vraag weggehaald omdat het inderdaad erg offtopic werd :shock: De vraag was of je merkt dat het inderdaad drukker wordt!
 
Lastig onderwerp en lekker ook volledig off-topic hahaha...