verjaardagstaarten

Wat geweldig! En zo leuk gemaakt! Iris had precies dezelfde speelgoedkist in Nederland. Was alleen niet creatief genoeg om hem zo leuk te beschilderen.

Ik ga je site doorgeven aan vrienden in Nederland. Leuk voor hun kindjes!

Groetjes Lin
 
hahaha, ziet het er duur uit? Komt allemaal van de Xenos vandaan, blijft een kookkist voor kids, dus moet tegen een stootje kunnen en niet te duur zijn.

Als ik in Sydney ben aangekomen ga ik me zeker verdiepen in andere taarten, nu gewoon nog maar even doen waar ik goed in ben, lekker om soms een beetje te relaxen in deze drukke tijd.
 
[quote author=Bien link=topic=7032.msg90938#msg90938 date=1180006793]
hahaha, ziet het er duur uit? Komt allemaal van de Xenos vandaan, blijft een kookkist voor kids, dus moet tegen een stootje kunnen en niet te duur zijn.
[/quote]

Ahhhh :) Hier hebben ze die gekleurde kitchen tools van een hittebestendig rubber, en daar lijkt het precies op, maar ze zijn niet goedkoop. Staat wel heel leuk!

Verdiep jij je in Sydney nog maar 's in de taarten... LOL (Ik geloof dat ik dat woord meer voor mensen gebruik dan voor echte taarten :-D)
 
Bien, ben jij een keer op TV geweest met de verkleedkisten?? Of in een tijdschrift? Komt me zo bekend voor....
 
Ik heb 6 jaar geleden een keer in Vriendin gestaan met een reportage 'uitgerekend met kerst', toen was ik zwanger van de oudste en 23 jaar geleden ( als 13-jarige) in de Nieuwe Revu als Marilyn Monroe met Ushi, maar kan me niet voorstellen dat je dat bedoelt, hahahaha.

Verkleedkisten worden nu zoveel verhuurd, je hoort het overal tegenwoordig. Ben er zelf eigenlijk al te laat mee begonnen, dus hopelijk kan ik er wat mee in Australie.
 
Wat een goed idee zeg! Hier in NZ heb ik dit nog niet eerder gezien en ze zijn erg van het verkleden. Alle meisjes als fairy en de jongens allemaal als superhero.

En wat maak jij mooie taarten zeg. Ik wou dat ik dat kon. Ik kook graag en goed maar taarten ben ik nog nooit echt in geslaagd. Tips? Ik zit across the ditch (NZ dus) maar hier zijn ze ook dol op mooie taarten. Denk wel dat Australie nog iemand als jij kunt gebruiken, via de school van je kinderen heb je zo diverse klanten binnen. Gewoon een boekje in je tas houden met foto's van je taarten!

Wederom succes en groetjes.
 
Thx Eva,

taarten maken is niet zo moeilijk hoor, heb eigenlijk alles van internet afgehaald en het mezelf een beetje  aangeleerd. Gewoon een kwestie van doen en proberen. Ben nu bezig om te leren icing te spuiten, valt niet mee kan ik je zeggen, maar ik blijf proberen.
 
Dat is er inderdaad een van eigen hand, alweer van een tijdje geleden, maar eentje om trots op te zijn, al zeg ik het zelf. Dat foreverfriends beertje is helemaal van marsepein.
 
Back
Top