Verkeerd beeld?

Volgens mij is het antwoord heel simpel je MAG naar Australië toe je MOET niet. En kijk die Engelsen is over het algemeen vaak ook niet het meest intelligente volk wat er is. Dus als ze OZ niets vinden, pak de boot en roei terug.
 
Volgens mij is het antwoord heel simpel je MAG naar Australië toe je MOET niet. En kijk die Engelsen is over het algemeen vaak ook niet het meest intelligente volk wat er is. Dus als ze OZ niets vinden, pak de boot en roei terug.
Is er ook nog ruimte over voor generaliserende nederlanders in dat bootje? :smile: :smile:

Er zijn hier ook bosjes Engelsen die wel helemaal happy zijn  :up: :smile: Ik vind "the English" in het algemeen ook prima om mee om te gaan. Maar goed zeur verhalen zijn natuurlijk veeeel smeuiger en blijven beter hangen. Mensen komen in alle kleuren, geuren en maten dus ook "de Nederlander" en die komen toch ook zo af en toe met een "verkeerd beeld" hier naar toe. Kom ze zo af en toe eens teggen en lees ze af en toe hier op het forum :grin:

Snel veel geld verdienen.......tsja. dat zit er voor de meeste hier toch echt niet 1-2-3 in. Over het algemeen ga je toch ook verkassen om een "better quality of life" te krijgen? Kom eerst eens op je gemakkie rond kijken voordat je voorgoed je biezen pakt is mijn advies (mag volledig in de wind geslagen worden uiteraard :wink:). Ook komt het regelmatig voor dat je niet per direct in je oude vertrouwde vakgebied terecht kan, of wellicht niet op het juiste niveau. And that is sooooooooooo unfair.........well is it?? Ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat je je plekkie eerst een beetje moet verdienen. Dingen gaan hier nou eenmaal anders en misschien zijn bepaalde zaken veel efficiënter geregeld in Nederland.........maar goed dat zul je dan toch voor lief moeten nemen. Als je met een positieve inslag deze kant op komt zit je in ieder geval al een flink stuk op de goede weg.

En, als het dan allemaal toch ontzettend tegen valt :depressed:......dan kun altijd nog gewoon terug, of een ander land proberen?

Groetjes
Syl :smile:
 
Syl, kan het zelf niet beter zeggen. :up:
Als we een héél volk over dezelfde kam gaan scheren, gaan we een gevaarlijke kant op.

Kijk hier ook eens:
http://z7.invisionfree.com/BritVics/index.php?showtopic=3573
Dus Matthijs, je bent niet de enige met die indruk. Het zal aan het forum liggen...

groetjes,
An

Always look on the bright side of life! :sunny:
 
Back
Top