Verpleegkundige bureaus

Status
Not open for further replies.

Mart

New Member
Via het forum heb ik al veel handige tips gekregen. Weet iemand welke bureaus verpleegkundige helpen bij hun emigratie naar Oz en het vinden van werk. Van het bestaan van Healthstaff recruitment ben ik al op de hoogte, heeft iemand hier ervaring mee? Mijn vrouw werkt als verpleegkundige op een chirurgische afdeling en ik werk op de ICU (beide HBO-V).

Groetjes Martijn

Hoi Martijn,

Op de portal staat ook een stukje voor verpleegkundigen:
http://www.xpdite.net/index.php?option=com_content&task=category&sectionid=2&id=21&Itemid=45

Misschien heb je er wat aan. Anders kan Aussielover je misschien wel op weg helpen.

[quote author=Lost link=topic=1602.msg14190#msg14190 date=1114863577]
Misschien heb je er wat aan. Anders kan Aussielover je misschien wel op weg helpen.
[/quote]

Thanks Lost ! We hebben mekaar ondertussen inderdaad 'gevonden' dus ik weet niet maar volgens mij kan deze topic afgesloten worden of we praten voortaan hier verder..  :lol:

Wat vind jij , Martijn ?

Hoi Ingrid,

we komen elkaar overal tegen :roll:. Wat mij betreft kan deze topic afgesloten worden. Met alle informatie die ik heb gekregen, kan ik voorlopig vooruit. Als we verder in de procedure komen, dan zullen er heus weer nieuwe vragen/problemen komen, maar dan weet ik je wel te vinden op het forum  :).

Gr. Martijn

Status
Not open for further replies.
Back