Verpleegkundige, eerst registreren?

Maike

New Member
Vraagje voor de verpleegkundigen op het forum. Als je de skills assessment hebt gedaan, en je wilt daarna het skilled independent visum aanvragen. Moet je je dan eerst in een staat laten registreren, of is een positieve skills assessment voldoende voor de aanvraag van het visum?
Alvast bedankt...
Groetjes Maike
 
[quote author=Maike link=topic=2233.msg23047#msg23047 date=1123249742]
Vraagje voor de verpleegkundigen op het forum. Als je de skills assessment hebt gedaan, en je wilt daarna het skilled independent visum aanvragen. Moet je je dan eerst in een staat laten registreren, of is een positieve skills assessment voldoende voor de aanvraag van het visum?
Alvast bedankt...
Groetjes Maike
[/quote]

Hahaha ! Ik denk dat ik begrijp waar je verwarring vandaan komt !  :blink:

Maar bij mij was het zo:  :blahblah:
1) probeer een positief assessment bij de ANCI te krijgen. Dan kuun je daarna idd je Skilled Independent Visum aanvragen (aangenomen dat je aan de basic requirements kan voldoen !)  :up:

maar lukt dat niet?
Dan kun je mijn methode proberen: rechtstreeks bij de registration board or council in de staat waar je je wilt vestigen een aanvraag tot registratie indienen en je er als een pitbull in vastbijten tot ze je zoooo beu worden dat je die 'break' krijgt !  :up: Uiteraard moet je dan wel zeker zijn dat je in Nederland idd het niveau en de taken van een Registered Nurse hebt/had !

Kortom: nee, je hoeft je niet eerst in een staat te laten registreren en ja, een positief assessment van ANCI is voldoende !

Succes maar weer !

:bye:

Ingrid.
 
Back
Top