Verpleegkundigen, ziekenverzorgenden en verpleeghulpen gezocht

rianne

New Member
Sinds 1 juni ben ik werkzaam in een verzorgingsverpleegtehuis waar veel Nederlanders verblijven. We zijn op zoek naar mensen die Nederlands en Engels spreken en geintresseerd zijn in een baan in de gezondheidszorg. We zijn gestationeerd in Birkdale een suburb ten oosten van Brisbane.
Mocht je meer willen weten dan kun je me mailen via mijn pm.
Tot spoedig,
Rianne Uijttewaal
 
Zwaar te weinig verpleegkundige in OZ, het is ongelovelik hoeveel Registered nurses ze zoeken.
vraag me af wat dat betekent voor de salarissen?

Zijn er nog verpleegkundige die bij zoiets hebben gewerkt als de flying doctors??
Lees ook enorm veel banen voor bepaalde tijd zoiets als 3 maanden of zelfs 6 weken en zuks.

We hadden je berichtje ontvangen Rianne, maar ja , we willen het liefst tussen Maroochydore en Noosa heads
ons gaan vestigen. veel kennissen daar en Bas mijn man heeft daar in Marcoola , sunshine en sunrise beach
en Noosa heads gewerkt.

Groetjes
Tineke
 
Hoi Tineke

kwam toevallig je reactie tegen en zet mijn verhaal hier even neer, misschien kun je er iets mee?
Ik ben 6 november begonnen te werken voor Ramsay Health Care in
Nambour (35 kilometer van Noosa), maar deze organisatie bezit ook een kliniek in Caloundra en Noosa. Verder zijn hier genoeg andere prive en overheids ziekenhuizen in de omgeving.

Hier werken via een agengy is een beetje lastig want niet alle agencies hebben een contract aan de Sunshine Coast. Ik heb het eerst via 2 agencies geprobeerd maar kwam niet verder dan een aanbod voor werk in Brisbane of Hervey Bay.
Ik ben het Internet opgegaan en vond vacatures voor RN's op de websites van Queensland Health en Ramsay (Ramsay Jobs). Via Ramsay Jobs ontdekte ik een vacature voor een RN 1e level in Selangor Private Hospital in Nambour en inmiddels heb ik een contract voor 2 jaar en wordt ik gesponsord voor een Permanent Residency.

Veel succes

Annelies

 
 
Back
Top