Verschepen producten van Rituals

Yvonne

New Member
Misschien een rare vraag maar voor mij wel belangrijk 😉
Ik gebruik al jaren Rituals producten.
In Australië niet meer te verkrijgen. Shops zijn al een tijdje gesloten.
Graag wil ik deze producten meenemen om te verschepen.
Weet iemand of dit mag?
En zo ja. Ook de schuimende doucheschuim in een spraybus.
Ook heb ik gelezen dat douane moeilijk doen over Rituals producten, waarom weet ik ook niet.
 
Dit is alles wat ze erover zeggen op https://www.agriculture.gov.au/bios...smetics-including-soap-and-hair-care-products :

"Cosmetic products are allowed into Australia if they are commercially manufactured and packaged and for the personal use of the person wishing to import the item. You may bring up to 10 kilograms or 10 litres for personal use.

Cosmetics other than those listed above may require an import permit. Tax free limits do apply to the import of goods into Australia. Please contact the Australian Border Force."

Beste dus om even een berichtje te doen/telefoontje te plegen met de Border Force, zeker omdat 10 kilo/liter niet voldoende zal zijn tot je pensioen :) .

Misschien is het mogelijk dat een Australisch bedrijf (zoals een pharmacy of beauty salon) ze op commerciele basis kan importeren als ze er genoeg afzet voor zien?

En verder is er nog dit (je zult sowieso van veel meer dingen af moeten wennen/onthoudingsverschijnselen krijgen in de komende jaren, in de praktijk vind je altijd wel wat anders):

 
Last edited:
Just FIY. Ik heb een (beperkte) hoeveelheid Ritual producten voorbij zien komen met ons bezoek afgelopen jaar.
 
Ha nog een fan (en dan vooral de dames in het gezin). Het staat op nummer 1 als er eens iets mag opgestuurd worden of als er iemand over komt. Met op gedeelte eerste plaatje paprika chips. Het is ons altijd gelukt Rituals hier te krijgen al merken we soms dat de douane een pakket wat onhandig openmaakt ter controle en er dan al er eens iets opengaat 😔.
Een vriend is een tijd head of retail geweest bij Rituals maar we konden hem niet overtuigen om een shop in Australië te beginnen.
Misschien een Facebook group beginnen Wijwillenritualsinaustralie ? Al bestaat er al jaren WewantanAldiinCairns groep maar dat heeft tot nu toe niet geholpen 😂
 
Dames en heren. @Zwerver gaf jullie de link al een paar posts terug :)

Dit is tenminste een duidelijke link. Als je niet goed kan zoeken en moet dan op een link met ‘zoeken’ klikken….😅
Hij is doorgegeven aan de dames. Zij Rituals (al zitten er ook goede ‘mannen’ geuren tussen), ik Bunnings.
 
Ha nog een fan (en dan vooral de dames in het gezin). Het staat op nummer 1 als er eens iets mag opgestuurd worden of als er iemand over komt. Met op gedeelte eerste plaatje paprika chips. Het is ons altijd gelukt Rituals hier te krijgen al merken we soms dat de douane een pakket wat onhandig openmaakt ter controle en er dan al er eens iets opengaat 😔.
Een vriend is een tijd head of retail geweest bij Rituals maar we konden hem niet overtuigen om een shop in Australië te beginnen.
Misschien een Facebook group beginnen Wijwillenritualsinaustralie ? Al bestaat er al jaren WewantanAldiinCairns groep maar dat heeft tot nu toe niet geholpen 😂
Ja, zou wat zijn. Ik wil me hierbij voor beide FB groepen inschrijven 🤣🤣
 
Dit is alles wat ze erover zeggen op https://www.agriculture.gov.au/bios...smetics-including-soap-and-hair-care-products :

"Cosmetic products are allowed into Australia if they are commercially manufactured and packaged and for the personal use of the person wishing to import the item. You may bring up to 10 kilograms or 10 litres for personal use.

Cosmetics other than those listed above may require an import permit. Tax free limits do apply to the import of goods into Australia. Please contact the Australian Border Force."

Beste dus om even een berichtje te doen/telefoontje te plegen met de Border Force, zeker omdat 10 kilo/liter niet voldoende zal zijn tot je pensioen :) .

Misschien is het mogelijk dat een Australisch bedrijf (zoals een pharmacy of beauty salon) ze op commerciele basis kan importeren als ze er genoeg afzet voor zien?

En verder is er nog dit (je zult sowieso van veel meer dingen af moeten wennen/onthoudingsverschijnselen krijgen in de komende jaren, in de praktijk vind je altijd wel wat anders):

Bedankt voor je reactie. Link is zeker handig, ook voor andere spullen die we mee willen nemen.

Ja, ik weet dat ik van sommige dingen moet afkikken 😏
Maar zolang ik nog mag genieten van mijn producten ben ik extra happy hi hi 😜
En dat gaat helaas niet lukken tot mijn pensioen. Dan heb ik wel wat anders ontdek.
 
Het is toch wat hè. Je weet nooit wat je mist, totdat je het mist.

Even serieus, wat is er zo speciaal aan Rituals dat mensen niet meer kunnen zoeken? Je kan dat spul gewoon online kopen?
Rituals producten zijn geweldig. Had een keer gelezen dat je niet alleen het product koopt, maar ook de beleving.
En bij mij is dat idd ook zo.
Als ik de douche schuim gebruik, denk ik dat ik in een spa welness beland hi hi 😜

Jammer genoeg kan je niet alle producten van Rituals via de link bestellen. Zoals onder andere dag en nachtcrème.
Het is toch wat hè. Je weet nooit wat je mist, totdat je het mist.

Even serieus, wat is er zo speciaal aan Rituals dat mensen niet meer kunnen zoeken? Je kan dat spul gewoon online kopen?
 
Ha nog een fan (en dan vooral de dames in het gezin). Het staat op nummer 1 als er eens iets mag opgestuurd worden of als er iemand over komt. Met op gedeelte eerste plaatje paprika chips. Het is ons altijd gelukt Rituals hier te krijgen al merken we soms dat de douane een pakket wat onhandig openmaakt ter controle en er dan al er eens iets opengaat 😔.
Een vriend is een tijd head of retail geweest bij Rituals maar we konden hem niet overtuigen om een shop in Australië te beginnen.
Misschien een Facebook group beginnen Wijwillenritualsinaustralie ? Al bestaat er al jaren WewantanAldiinCairns groep maar dat heeft tot nu toe niet geholpen 😂
Een paar geleden is Rituals in een Sydney een paar shops begonnen. Met veel bombarie (en gratis producten) geopend, maar het heeft niet lang geduurd. Alle shops waren na een of twee jaar ook weer verdwenen.
 
Back
Top