verschil tussen temporary business en employer

macrosweet

New Member
Wie o wie kan mij wat info geven over de ielts test? Mijn partner en ik worden zeer waarschijnlijk gesponserd door een firma uit Adelaide om daar te komen werken.
Is in dit geval een ielts test verplicht en wat als een van ons de test niet doorstaat.
We hebben begrepen dat we een Temporary Business long stay visum of een employer sponsered visum moeten aanvragen (Sub class 457).
Graag wat info wat nu precies het verschil is en welk visum is het meest eenvoudig aan te vragen?

Alvast bedankt voor de reply,

M
 
http://www.immi.gov.au/faq/migrate/migrate_employer/index.htm

Misschien vindt je hier wat?

Ohja en welkom hier!

Groetjes Lin
 
Met betrekking tot de IELTS zou ik gewoon een search doen.
Er verschijnen dan een flink aantal resultaten, waar je juiste antwoorden zult vinden.
Zo niet dan kun je de vraag altijd stellen in de reeds lopende topics.

Met het verschil tussen de 2 visa kan ik je niet helpen, maar wel heb je wat aan de link van "Lin"

Succes
 
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen Temporary business long stay visum en temporary employer sponsored visum subclass 457.
Ik zie niet echt een verschil in de voorwaarden.

Alvast bedankt,

M
 
temporary bussiness is voor investeerders (gaat om pittige bedragen, er zijn dagen dat ik het niet op zak heb, ik geloof iets van € 600.000,-), ondernemers (omzet-eisen, eigen vermogen ca. €200.000, e.d.) en senior executive managers (manager die andere managers aanstuurt, algemeen direkteur, geen projekt-manager o.i.d.), de andere is voor werknemers welke een australische werkgever hebben gevonden die hen wil sponsoren. de keus lijkt me, afhankelijk van je situatie niet al te moeilijk te maken. bovendien, buss. visa zijn erg kostbaar (buss plan schrijven e.d.), empl. visa worden meestal verzorgd door je aus werkgever.

let op de genoemde eisen lepel ik op uit mijn geheugen, ik ben er een tijdje geleden mee bezig geweest, zie voor de juiste eisen booklet 7 (ik ben ten slotte ook geen 18 meer).  :-D
 
Back
Top