Vertalen (Bachelor) diploma

Status
Not open for further replies.

tweety

XPdite Sponsor
Afgelopen week heb ik de eerste referentie verzoekjes gevraagd via een mailtje aan oud werkgevers. Afwachten of ze en wanneer ze reageren.

Als tweede heb ik de school waar ik mijn HBO opleiding heb gedaan verzocht om een engels talige versie van mijn diploma. Hiervoor rekenen ze echter wel 15 euro aangezien ik dit niet gelijktijdig met mijn diploma uitreiking heb gedaan, het voordeel is wel dat ik nu direct 4 exemplaren heb. Ik heb ze gelijk verzocht om een vakken lijst aan te leveren en aan te geven dat deze opleiding in het nederlands is gegeven. Maar is zo'n vakkenlijst nodig om mee te sturen (TRA), ik heb namelijk een deeltijd opleiding gedaan en het aantal vakken is beduidend minder dan bij een voltijd opleiding aangezien ze van je praktische ervaring uitgaan.

Wat ik nog moet doen is mijn MAVO en MBO diploma laten vertalen/certificeren.

Graag zou ik ook advies ontvangen over het volgende;
Ben 3 jaar geleden een Masters Biomedische Wetenschappen gaan volgen naast mijn voltijd baan. Echter dit is een voltijd studie en doordat het op mijn werk erg druk was en ik er te weinig tijd in heb gestoken is deze opleiding nog niet afgerond (als alles meezit ben ik klaar in juli). Nu erkend de universiteit mijn HBO Bachelor als Bachelor opleiding voor deze studie (dus geen extra vakken etc), echter dit is nog niet erkend middels een diploma. Achter dit laatste moet ik nu dus snel aan of maakt dit helemaal niets uit en is alleen de titel verschillend? Bachelor in Applied Science en Bachelor BioMedical Science. Heeft iemand hier ervaring mee????
Aangezien ik de Masters nog niet heb voltooid vraag ik hiervan gewoon deelcerificaten aan want ik wil niet wachten met de aanvraag op deze opleiding.

Ik weet het, het is een beetje een warrig verhaal geworden maar ik hoop dat iemand van jullie hier toch wat ervaring mee heeft en mij op de goede weg kan helpen.

Bedankt, Chantal
 
Welkom op het forum :up:
Alvast een antwoord voor je!
Over het algemeen moet je voor je skill assessment een vertaling van zowel je oficiele diploma alsook je cijferlijst bijvoegen, dus je gevolgde vakken zijn wel degelijk van belang.

Groetjes Wilbert
 
Thanks!
Cijferlijst had ik gelezen, ging alleen geen belletje rinkelen dat hierop ook mijn vakken vermeld werden (moet toch eens wat minder drinken op vrijdag avond, dan hou ik nog wat hersencellen over)
 
Er lopen al een hoop topic's op het forum over dit onderwerp. De topic's zijn heel makkelijk te vinden via de seach knop. Topic gaat op slot.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top