Vertaler in de buurt van Tilburg....??!!

Rol

New Member
Hoi en beste allemaal,

......ik ben al een week aan het mailen met Naativertalers maar het vlot maar niet...... ( en de prijs is wat hoog...dus...)

Daarom mijn vraag of iemand een goed en snelle ( en "goedkope"...) beëdigde vertaler weet in de buurt van Tilburg.

Of als je een Naativertaler weet die vlug en goed werk levert  ( en "goedkope"....).

Laat het me even weten want ik wil die documenten laten vertalen en mijn skill assessment laten doen.....!!!  :evil:

Alvast many, many thank yous!!!!  :up:

Roland
 
Waarom in de buurt van Tilburg :??

Wij hebben een Nederlandse vertaler uit Australie gebruikt, ff de boel inscannen en mailen en een week later heb je alles vertaald in de brievenbus. En dat scheelt een hele hoop euro's  :up:
 
Hoi Elvis,

Ik heb al een aantal vertalers in Aussie gemaild maar het duurt me allemaal wat te lang......

Misschien ben ik wat te ongeduldig...haha..... :grin:

Maar in het geval dat het niks wordt dan kan ik rondom Tilburg iets regelen...

Ik zal nog even wachten.....geduld....geduld...  :lol:

Roland
 
Ik heb alles laten vertalen bij papyrus in leiden. Was niet heel duur en heb er goede ervaringen mee.
 
Thanks for the advices.....Ik geloof dat er even wat "paniek" in de tent was..... :grin:

Maar ik heb gisteren het verlossende mailtje gekregen dat "ze" ( de vertaalster) "het" gaat doen!

Heel mooi want dan heb ik ongeveer over anderhalve week alles in huis.....mooi op tijd! ( en niet te duur.... :wink:)

Dus dit topic is gesloten..... :p

Roland....
 
Hopelijk is dit topic nog niet gesloten Rol ?
Binnekort hebben we ook het een en ander te vertalen...
nu hoor ik jullie over "niet duur" maar aan wat voor bedragen moeten we denken?
Ik heb n.l geen idee!

En voor de vertalers in Oz, heeft iemand ( Elvis B ) een e-mailadres of site?
 
Hee Skippie,

Als je naar http://www.naati.com.au/ gaat dan kom je vanzelf bij de vertalers uit.  :shock:

Je kunt ze mailen of bellen. Het zijn meestal enthousiaste mensen die het vertalen als bijverdiensten hebben.

Gewoon eens proberen.... :up:

Succes ermee!

GR Roland
 
Hoi,

Wat betreft de kosten...dat is moeilijk om te zeggen.....dat ligt er een beetje aan hoeveeel documenten je wil vertalen. :lol:

Ik ben nu ongeveer 250 euro kwijt voor een stuk of 12 documenten...

Het kan wat schelen als je het in Nederland laat vertalen.

Als ik je een naati- vertaler kan aanbevelen dan hoor ik het wel! :up:

Groetjes, Roland
 
In de buurt van Tilburg zit in Berkel Enschot vertaalbureau Scheren. Prima bureau!
en wat de centjes betreft, het ligt er niet alleen aan hoeveel je wilt laten vertalen maar ook de lengte van je stukken is bepalend.

Succes met alle voorbereidingen

gr Manon
 
Back
Top