Vertel me alles!

SimoneBest

New Member
Hoi beste emigranten of geintresseerden,

Ik ben Simone en momenteel aan het afstuderen aan de Universiteit van Amsterdam op het onderwerp dat jullie allemaal moet aanspreken: emigratie! Ook schrijf ik er een artikel over voor Vrij Nederland. Ik ben erg geintresseerd in het hoe en waarom van de emigranten. Waarom verlaten mensen ons kikkerlandje? Is het de regen, zijn het de vele regels, zijn het de files? Waren de moorden op Van Gogh, op Fortuyn, op Van Wieren de druppel? Kortom: heeft u ook besloten te emigreren? Dan zou ik er graag alles over willen horen. Ik ben oprecht nieuwsgierig naar uw motieven en de vorderingen van de emigratie. Twijfelaars of mensen die de emigratie afkeuren kunnen waarschijnlijk veel van alle verhalen leren.

:)

Dus, mail me gerust, dan praten we verder.

Het Beste, Simone

simonebest@planet.nl
 
Of inderdaad de regeltjes waaraan je als ondernemer moet voldoen om een kaal stukje brood te verdienen (en de files). Al klinkt dit wel een stuk negatiever als bedoeld.
 
[quote author=Sander link=topic=1168.msg9276#msg9276 date=1108627557]
Nog een belangrijke reden om te emigreren: liefde...  :-D  :up:
[/quote]

Amen! :wink:

Welkom op het forum Simone!
 
Wij willen graag naar OZ vanwege het klimaat, de ruimte en de no worries mentaliteit. Regeltjes en moordpartijen heb je denk ik overal wel, voor ons is dit in ieder geval geen reden om hier weg te gaan.
 
Back
Top