Vertraging door herstructurering binnen het ASPC

Rob Breumelhof

Active Member
Beste forumleden,


Deze week heb ik contact gehad met de Adjunct-Directeur van het ASPC en deze heeft mij laten weten dat er de afgelopen weken bij het ASPC een herstructurering heeft plaatsgevonden. Als gevolg hiervan zijn een aantal ‘Case Officers’ niet meer bij het ASPC werkzaam, waardoor de reeds aan hen reeds toegewezen visumaanvragen aan een andere ‘Case Officer’ zijn toegewezen of nog toegewezen moeten worden.

Dit kan dus de oorzaak zijn van het feit dat jullie niets meer van jullie ‘Case Officer’ vernemen of ineens bericht krijgen van een andere ‘Case Officer’. Verder kan dit leiden tot een verdere vertraging in de afhandeling van de visumaanvragen.

Ik weet dat jullie liever een bericht lezen waarin ik jullie laat weten dat er een versnelling in de afhandeling van de visumaanvragen is, maar ik vond toch dat ik jullie dit even moest laten weten.


Met vriendelijke groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide
 
:cloud:

TSSS tis allemaal wat daar in australie. kan je beter de nederlandse burocratie hebben ....... :redcard:
 
Nou het loopt nu wel helemaal allemaal vertraging op; niet op de CSL of MODL, herstructurering. Ben blij besloten te hebben om een jaa naar nieuw zeeland te gaan in afwachting op mijn visum :up:
 
Back
Top