Verzendtijd brieven/pakketjes

Mijn ervaringen zijn hetzelfde. Brieven/kaarten zo'n 2 weken (10 werkdagen), pakketjes.... kan van alles zijn!
Soms heel snel, soms heel traag, soms helemaal niet. Toppunt was een verzekerd en aangetekend pakketje dat een aantal huizen verderop bezorgd werd.... Ik was uiteraard NIET blij >:D Ben niet iemand die snel klaagt, maar die avond heeft de Aussie Post nog een erg boze mail van mij ontvangen. En ik vervolgens diverse telefoontjes en emails van hun kant :)
En ik ben blij met erg eerlijke buren...

Voor kaartjes e.d.: probeer www.hallmark.com.au
Voor kadootjes deze kant op gebruiken sommige familieleden Australische sites. Ik heb zo geen adressen, maar weet wel, dat dat erg goed werkt. Ik heb al diverse kadootjes op precies de goede dag mogen ontvangen :)
 
Voor kaartjes e.d.: probeer www.hallmark.com.au
Voor kadootjes deze kant op gebruiken sommige familieleden Australische sites. Ik heb zo geen adressen, maar weet wel, dat dat erg goed werkt. Ik heb al diverse kadootjes op precies de goede dag mogen ontvangen :)
Dat is fijn om te horen! Ik denk dat ik dan toch maar daar voor moet gaan :D
 
Ps, het is hallmarkcards.com.au
Gewoon hallmark.com.au is een of andere IT website :p
Oops....

Ach, dan heb je nog geluk, moet je maar denken. Bij mijn biebwerk in NL bestelde ik veel antiquarische boeken online en ik weet de site zo niet meer, maar het eindige op iets als ...book.com Als je ....books.com intypte kwam je op een heel andere site terecht die bij IT meteen diverse bellen liet rinkelen en mij met een knalrode kop achter m'n PC deed zitten :D
 
Ga je netjes naar het postkantoor, vertel wat je wensen zijn met je kaartje of pakketje dan wegen ze het voor je en plakken ze er een sticker (bewijs van betaling) en dit pakje is binnen 14 dagen op address.​

Life is easy without worries zolang je maar geen zeikerige Hollander uithangt.:D
Als je het niet kunt mot je het ook niet doen

Oh is dat de manier? Shit, dat wist ik niet. Wij stopte postduiven vol en keken dan maar of het aan kwam. Maar gelukkig nu weet ik dan hoe het moet!
 
wo Wo WO... wat is het allemaal gezellig en zijn we weer prikkelend.
"Wij stopte postduive vol en........." o_O
.
Ik heb het een tijdje zelf gedaan , postzegel erop en opsturen...stukke goedkoper.
Toen het pakketje via Canada na 8 maanden aankwam voor een verjaardag van 1 van mijn neefjes heb ik het maar laten wegen, sticker erop....hij was bijna alweer jarig:)
Sloeg op een ervaring van mezelf dat schrijven van zeikerige Hollander :D...... wat Skipje aanhaalde/quote.
Sommige voelen zich erg snel aangesproken....
 
Mijn ervaring is, dat post naar NL vlot gaat, maar naar mijn idee bedoelde Gwen post dat van NL naar Australie gaat en dat gaat in een wisselend tempo. Ik heb eens een ansichtkaart uit NL ontvangen die er bijna 6 weken over gedaan heeft. Normaalgesproken is het iets als 10 dagen.

En dan heb je hier ook nog zoiets als 'safety drop' (of iets in die geest). Als je dat niet wilt, moet dat duidelijk op het pakje vermeld staan. Anders moet je niet raar opkijken je pakje bij de voordeur aan te treffen. Of in de meterkast....
Voor de nog niet-Aussies onder ons: die zit hier vaak buiten onder de carport, dus als je je buren in het donker wilt zetten... :D:D:D
 
Oh was jij die domme zeikerige Hollander Jack! ;) ( let op <---- dit is een smilie, voor ik dadelijk weer als een cactus over kom )
Maar helaas hebben ze echt al 3x een pakketje voor ons kwijt geraakt (van NL dus naar Oz)
Groetjes Ingrid en Ziggy :cool:
 
Oh was jij die domme zeikerige Hollander Jack! ;) ( let op <---- dit is een smilie, voor ik dadelijk weer als een cactus over kom ).Maar helaas hebben ze echt al 3x een pakketje voor ons kwijt geraakt (van NL dus naar Oz)
Groetjes Ingrid en Ziggy :cool:

Ezels moet je toelachen.......
521779_447016008690950_567501622_n (2)a.jpg
 
Back
Top