Verzoek VOG + Medicals via post of Email?

Roel

New Member
Even een vraagje: krijg je het verzoek van ASPC om je VOG + Medicals op te sturen via de post of via Email? Lijkt misschien een rare vraag, maar dat scheelt mij een hoop stress op het moment dat ik de brievenbus open maak. Maarja, wel weer spannend natuurlijk als ik mijn Email check  :computer:

Thanx,

Roel

Bij de partner visum aanvraag vragen ze om een e-mail adres en of ze je via dit kunnen bereiken dus dan lijkt het me via e-mail. Weet niet hoe het bij andere visum aanvragen zit, maar lijkt me hetzelfde  :up:

Ik heb de ontvangstbevestiging in ieder geval via de mail ontvangen. In de aanvraag (form 47SK) heb ik ook aangegeven dat ik communicatie via Email prima vind.
Misschien dat andere mensen andere ervaringen hebben?

Bedankt voor je snelle antwoord  :up:

[quote author=Roel link=topic=1433.msg12061#msg12061 date=1112264656]
Ik heb de ontvangstbevestiging in ieder geval via de mail ontvangen. In de aanvraag (form 47SK) heb ik ook aangegeven dat ik communicatie via Email prima vind.
Misschien dat andere mensen andere ervaringen hebben?

Bedankt voor je snelle antwoord  :up:

[/quote]

Gaat per post. Je krijgt voor je medicals n.l. ook 2 formulieren opgestuurd.

[quote author=Lost link=topic=1433.msg12092#msg12092 date=1112294469]
Ik heb ze ook per post gehad, samen met mijn ontvangstbevestiging.
[/quote]

Oef! Dat wordt dus zweten de komende weken als ik mijn brievenbus open ga maken  :w00t:

Thanx voor jullie antwoorden!  :up:

Wij kregen ze weer per e-mail. Dus ik denk dat je zowel voor de brievenbus als voor je mailbox mag gaan liggen zweten.  :blink:

Wij hebben de medicals van te voren gedaan (we hebben om zo'n formulier gevraagd bij de dokter en bij het ziekenhuis, niet echt een probleem). Maar je moet wachten met opsturen voor je een huppeldepup nummer (wie helpt, hoe heet dat ook al weer, TRN???) hebt. Die hebben wij toen doorgegeven aan de dokter, die heeft het erop geschreven, en op de post gedaan.

Maar als jij die medical papieren krijgt (en je wacht erop) dan staan jou gegevens en TRN (???) nummer dus al voorgedrukt. Vindt de dokter wel zo fijn trouwens. Wij kregen die voorbedrukte dus per e-mail. Maar je kunt ze ook (blijkbaar) op de post krijgen. Wij hebben uberhaupt alles per e-mail gehad, zelfs ons studenten visum per mail  :-D. Heel raar om met een A4-tje in het vliegtuig te zitten. Maar alles ging goed. No worries!

Hebben jullie een ontvangstbevestiging van de medicals/VOG gehad? Of bedoelen jullie de ontvangstbevestiging van de visumaanvraag.
Isis

Ik heb alleen een ontvangstbevestiging gehad van mijn visumaanvraag. Daar zaten gelijk de formulieren en het verzoek bij om mijn medicals en VOG te regelen en op te sturen.

Als je een online visum aanvraag doet. Kun je ook online kijken hoe het ervoor staat. We hadden op een gegeven moment gekeken. En toen stond er dat de medicals nog niet ontvangen waren. Ik raakte in een lichte stress... Maar de week erna kregen we opeens e-mail dat we het visum hadden. Lang leve de electronische visa!

Hoi allemaal,

We hebben eergisteren (11 mei) het verzoek voor de Medicals en VOG via Email gekregen! Binnen drie maanden tijd dus! Wordt erg spannend nu.... :clap2:
On topic: ik denk dat het dus afhangt hoe je hebt aangegeven te willen communiceren. :computer:

Gr Ilse en Roel
:tent:

Back