vetasses / GST exemption

Teuni

New Member
Wie o wie kan mij helpen hoe ik hier aan komen als ik geen GST wil betalen :

"A certified Statutory Declaration or Affidavit stating you are not in Australia at the time of applying "

groetjes Teuni

Hi Teuni,

Wij hebben deze niet nodig gehad. Vetassess heeft de btw niet in rekening gebracht. Dit terwijl we wel een machtiging voor he tbedrag incl btw hadden afgegeven.
Netjes he!

gr,

Kevin

[quote author=Teuni link=topic=3858.msg46808#msg46808 date=1139303318]
Wie o wie kan mij helpen hoe ik hier aan komen als ik geen GST wil betalen :

"A certified Statutory Declaration or Affidavit stating you are not in Australia at the time of applying "

groetjes Teuni
[/quote]

Ja, wat is dat? Kan een notoris dat regelen?
Groetjes, Roelien

Wij hebben ook geen speciale verklaring bijgevoegd.
Het feit dat de envelop van buiten Australie werd verstuurd was en je adres buiten Australie is, is voldoende om aan te tonen dat je niet in Australie woont.
Er werd ons in ieder geval geen GST aangerekend.

groetjes,
An

Hi!

Er is een speciaal Statutory Declaration formulier om geen GST te hoeven betalen. Deze hebben wij destijds ook ingevuld.... ik zal eens kijken of ik toevallig ergens de blanco versie er van heb opgeslagen op de computer. Maar het formulier bestaat dus!

Mocht ik em kunnen vinden dan stuur ik het wel toe!  :up:

Groetjes Aussiegirl   

Heb je hem al verstuurd en verzonden Aussiegirl?
Anders heb ik het exemplaar wat ik van jou heb gekregen altijd nog liggen, ik hoor wel als iemand het nodig heeft!

Groetjes Wilbert

HI Wilbert,

Volgens mij is het een ander Statutory Decl. formulier, speciaal voor GST! Ik ben nog ff aan het zoeken!

Greetz

Aussiegirl

Hi everybody!

Ik heb het even  nagekeken, maar in ons geval konden we gewoon het Statutory Declaration Form invullen en laten ondertekenen en afstempelen door de notaris, waarop wij verklaren dat wij op het tijdstip van betalen niet in Australie zijn, en inwoner van NL zijn. Tevens moest daar een certified copy van ons paspoort bij.

Teuni,

Ik stuur je het Stat. Decl. Form (blanco) toe in een PM.

Succes!

Aussiegirl

Back