vetassess online application

nesje

New Member
Ik ben momenteel zelf bezig met het invullen van de skills assessment application form online.

Ik vroeg me af of iemand hier zelf al ervaring mee heeft.

Wanneer en hoe moet je de bijlages uploaden? Ik kan daar nergens iets over vinden.

Ik kan ook nergens ingeven welke bijkomende cursussen ik gedaan heb om me verder te bekwamen. Of is het genoeg dat je deze in je résumé zet en de bewijzen erbij voegt?

alle hulp is welkom :smile:
 
Ik heb de TRA niet online gedaan maar in een envelop opgestuurd.
Maar het lijkt mij dat net als met het visum online aanvragen, dat je alles na je aanvraag kan uploaden bij je aanvraag.

Ik zou alles wat je aan diploma's en cursussen hebt gedaan gewoon meesturen.....hoe meer hoe beter!
 
antwoord van vetassess :

alles via de post opsturen, anders verliezen de papier hun waarde...

dus aanvraag online en dan alle papieren versturen met de post. Dacht dat ik ergens gelezen had dat je alles online kon versturen, niet bij vetassess dus.

Ik acht nu nog op de vertalingen van mijn diploma, die zijn eind vorige week aangetekend verstuurd vanuit Nederland. Als die er zijn kan ik de aanvraag doen. Spannend!
 
Goed bezig
afro.gif
 
er zat vandaag een kaartje van de post in de bus dat er een aangetekende zending klaar ligt, dat zullen de vertalingen zijn!

zaterdag doe ik, de aanvraag en kan alles op de post!

:up:
 
Bedankt !!!
Het is een heerlijk en ongelofelijk iets wat er nu door ons heen gaat!
Het daagt langzaam maar zeker, alleen voor de families en vrienden is het minder leuk... :oops:
Maar we weten zekers wat doen nu :p
 
Back
Top