Vetassess? TRA? einde raad

perth

New Member
Ik moet even mijn frustratie kwijt nadat ik bericht kreeg van TRA dat ze mijn asco 499-79 niet konden assessen (geld en documenten krijg ik terug). Dus nu over naar Vetassess...

Op de website van Vetassess lees ik bv bij Company Secretary:

The entry requirement for this occupation is a bachelor degree or higher qualification or at least 5 years relevant experience. In some instances relevant experience is required in addition to the formal qualification

dus ik lees: de toelatingsvoorwaarden voor dit beroep is een bachelor diploma of hogere qualificaties (unief) OF ten minste 5 jaar relevante ervaring. Relevante ervaring is soms vereist mbt de formele qualificatie.

Die OR 5 jaar relevante ervaring is dus toch werkervaring? anders zou er moeten staan AND...ipv OR. Ik blijf een weg zoeken om binnen te geraken, Rob als je dit leest kan er ook geen trade skills assessment gedaan worden voor ALLe nationaliteiten ipv 'Common Wealth' landen. Ook zijn het gewoonweg veel te vaak mannen beroepen bij TRA assessment. Sorry maar ik word er soms echt moedeloos van, ik ben van opleiding A2 Toerisme daarna expeditie ingestapt en nu ploegleider bij de overheid..Vetassess zou zich wat soepelder moeten opstellen dan had ik of voor recreation officer or sport facilitatior ...kunnen laten assessen...AAAHHHH!!! :|
 
Oeps een cijfertje vergeten, het is Asco code 4999-79 Trades not elswhere classified waarvoor ik me wou laten assessen, wie niet waagt....
 
Misschien toch eens advies vragen aan een emigratie agent ? Die kan je dmv een assessment op het goede spoor zetten of je helpen met het gehele proces of je eerlijk zeggen dat het gewoon niet gaat lukken, wat je uiteindelijk veel geld, stress en frustratie kan schelen  :evil:

Neem eens contact op met Rob Breumelhof van Move2Australia (info@move2australia.com.au)

Succes !
Johan
 
Back
Top