visa 6 maanden Oz

mirjam

New Member
Ha!!

Mijn vriend en ik zijn druk bezig alles in orde te maken voor de skills assessment. Dat gaat eigenlijk prima en we weten redelijk wat we moeten doen.

Maar, nu willen we een visum aanvragen vor een verblijf van 6 maanden en dat lijkt moeilijker. Het moet in Berlijn aangevraagd worden, dat nog tot daar aan toe.. Maar vind hun website onduidelijk (of ligt dat misschien aan mij)

Schijnbaar is er heel wat voor nodig om 6 maanden rond te reizen. Het is vooral niet duidelijk of we nu een medische verklaring nodig hebben en hoe dat gaat...

Heeft iemand ervaring??? En dan vooral sinds het visumgebeuren in Berlijn zit...

Groetjes Mirjam!
 
mirjam said:
Ha!!

Mijn vriend en ik zijn druk bezig alles in orde te maken voor de skills assessment. Dat gaat eigenlijk prima en we weten redelijk wat we moeten doen.

Maar, nu willen we een visum aanvragen vor een verblijf van 6 maanden en dat lijkt moeilijker. Het moet in Berlijn aangevraagd worden, dat nog tot daar aan toe.. Maar vind hun website onduidelijk (of ligt dat misschien aan mij)

Schijnbaar is er heel wat voor nodig om 6 maanden rond te reizen. Het is vooral niet duidelijk of we nu een medische verklaring nodig hebben en hoe dat gaat...

Heeft iemand ervaring??? En dan vooral sinds het visumgebeuren in Berlijn zit...

Groetjes Mirjam!
Is een Working Holiday Visum niet veel makkelijker dan een 6 maanden visum? Tenminste als je 30 of jonger bent en geen kinderen hebt. Kun je online aanvragen op www.immi.gov.au en daarmee kun je een jaar in Australie blijven.
 
Hoi Hans,

het is inderdaad makkelijker om een working holiday visum aan te vragen. Maar mijn vriend heeft 5 jaar geleden al zo'n visum gehad en blijkbaar wordt het maar éénmalig uitgegeven.

Ik weet het eerlijk gezegd niet helemaal zeker dus ga eens zoeken...

Groetjes Mirjam.
 
Back
Top