Visa is BINNEN

:up: :dance: :congrats: :happysun: :applaus:

Te gek man.Het feest kan beginnen.Ik zei het toch wij hebben de makkelijkste visum.
Wanneer gaan we :shout:Zuipen    :drinking: :cheers:

Grt
Rob en Regina
 
Ton en Ineke,

Ook van mij van harte gefeliciteerd!!

Wij hebben eergisteren van de ambassade het verzoek gekregen de medicals te laten doen en een bewijs te overleggen van een ziektekostenverzekering voor minimaal 12 maanden, dus ook bij ons zit er schot in de zaak.

Sterke met de laatste loodjes, en wie weet, tot ziens over een paar maanden in Melbourne, want dat is ook de regio waar wij onze 3 à 4 jarige rondreis willen beginnen.

Zilver
 
Hoi Ton en Ineke

Er zijn nog mensen die hard werken en nu dus pas achter de computer kunnen kruipen, maar bij deze dan van HARTE GEFELICITEERD namens mij en Lin (zij is niet in staat om vandaag zelf te reageren ) het is jullie zeker gegunt. Dit moeten we idd zeker met een flinke borrel gaan beantwoorden,  :shout: dus zeg maar wanneer we gaan  :cheers:

Groetjes Sander en Linda
 
CONGRATULATIONS!!!

Well done!  :up:

Lijkt me een absoluut super-gevoel en ik wens jullie heel veel plezier met het regelen van de rest! Hopelijk laten jullie regelmatig wat van jullie horen.

En weet je wat? Ik ben zo blij voor jullie, dat ik zelf ook maar een flinke borrel ga nemen! hahaha  :-D :-D :-D

Cya,

Vin
 
Geweldig! Gefeliciteerd........nu kan de stress van het inpakken beginnen :-D :-D :-D. Wanneer vertrekken jullie??

Groetjes
Syl :) :up:
 
:happysun: Yiehaaa ! Congrats !  Well done !  :clap: :dancing:

veel geluk in the land Down Under ! :sunny:

Cheers ! :drink:

Ingrid.
 
Goede morgen
Bedankt voor alle lieve en hartelijke wensen
We zijn niet dronken geworden wel nog steeds gelukkig.  :happy:
Ze hebben goeie inkt gebruikt, visum zit er nog steeds in  :-D
Vandaag weer naar huis, dit weekend nog een beetje na genieten
en vanaf maandag volgas regelen.  :call:
Wij houden jullie op de hoogte, dit forum is gelukkig zo verslavend
dat wij, ook als wij aan de andere kant zijn, nog regelmatig hier te vinden zijn.

Gr. Ton en Ineke  :lol: :up:
 
hihi....jeetje, wat zijn jullie vroeg wakker!!!  Of zijn jullie NOG wakker??  Anyway, jullie zijn vast "over the moon"! :-D kan me voorstellen hoor.

Goeiemorgen in ieder geval
Syl
 
Geweldig  :congrats: en heel veel su6 met het verdere regelen.. :up:

We hopen dat jullie heel veel plezier hebben wanneer jullie in Melbourne zijn, en Katrina vraagt of je de groeten wil doen aan haar tante die woont ook 5 minuten bij chatstone vandaan..  :wink:

See ya,

Koen & Katrina
 
Het is jullie geraden dat jullie nog op het forum verschijnen als jullie in Oz zitten  :crazy:
Veel plezier met regelen en dan....  :plane: naar de  :happysun:  In november zit je er in Melbourne volgens mij wel weer warmpjes bij ;)
 
:plane: :happysun: :clap2: :sunny:

hartstikke  lekker voor jullie,Ton & inneke zijn er klaar voor oz here we come !!!!! Inneke hoef je echt niet meer de winter hier door te maken
daar moest je toch niet aan denken , ik ken dat gevoel :freezing: :-D


groetjes Carina ,Ron &de kids :up:
 
:congrats:

Jaaaahhh Geweldig!
Haha komen jullie bij me op de koffie in Oz?!

Liefs Lin​
 
JOEHOE!!!!!!!!!!!! :-D :-D :cool: :lol: :p :up:

Als ik t.z.t. in de buurt ben kom ik zeker een bakkie doen (of een biertje.....)!!!!

Gr. Sab
 
Hier bij wil ik jullie allemaal hartelijk bedanken,
voor alle lieve en hartelijke felicitaties en geluks wensen.
Het is een stress volle tijd geweest, maar nu kunnen we verder.
Eindelijk inpakken, ben nog nooit zo blij geweest om te mogen inpakken.   :happysun:
Als we eenmaal weer in Hugesdale Oz wonen, de deur is altijd open
voor een lekker bakje, of zo als Ton zou zeggen   :drink: een toffe neut.
Nogmaals dank.


Gr Ineke  :)
 
Geweldig!!!!!! Van harte gefeliciteerd en veel plezier (en niet te veel stress) met de voorbereidingen. Super zeg.

Groetjes Miranda  :) :) :) :) :dance:
 
Back
Top